اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام مطرح کرد

استفاده از ظرفیت بسیج در صیانت از میراث فرهنگی ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: استفاده از ظرفیت بسیج در صیانت از میراث فرهنگی ایلام ضرورت دارد.

استفاده از ظرفیت بسیج در صیانت از میراث فرهنگی ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ایلام اظهار داشت: بسیج بدنه و شالوده اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و کار در بسیج برای مدیران نظام جمهوری اسلامی یک نعمت و یک فرصت الهی است که باید قدردان آن باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام با بیان اینکه ظرفیت بسیج و استفاده از این ظرفیت در حفظ مواریث تاریخی و فرهنگی در استان ایلام ضرورت دارد، گفت: این دستگاه اجرایی با اذعان به این مهم در این راستا گام برداشته که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی ادامه داد: با توجه به وسعت و توزیع آثار تاریخی در استان پایگاه‌های مقاومت و بسیج می‌توانند در این زمینه کمک کار میراث فرهنگی باشند و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از این توان استقبال می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به مردم می‌کند، اضافه کرد: در این راستا برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: استفاده مدیران از نیروهای بسیج در بدنه ادارات و کارهای اجرایی سبب اعتلای فعالیت‌ها و ارائه خدمت بی‌منت به مردم می‌شود.

جمال شاکرمی افزود: استفاده از ظرفیت بسیج در تمام جنبه‌های کاری و اداری بر کسی پوشیده نیست و امروز بسیج توانسته است در تمام زمینه‌های اجتماعی،  فرهنگی و سازندگی و ... نقش خود را به خوبی ایفا کرده و موفق عمل کند.

در پایان این مراسم عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام با هدف حمایت از برنامه‌های فرهنگی پایگاه مقاومت این اداره، از قاسم جانی فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل میراث فرهنگی با اهدای لوحی تقدیر کرد.

انتهای پیام/2246/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول