اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر مطرح کرد

احیای بناها و بافت‌های تاریخی اولویت اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: یکی از اولویت‌ها و رویکردهای مهم این اداره کل حفظ و حراست و احیا بناها و بافت‌های تاریخی استان بوشهر است.

احیای بناها و بافت‌های تاریخی اولویت اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد ابراهیم فروزانی ظهر امروز در نشست تخصصی با کارشناسان میراث فرهنگی در بوشهر اظهار داشت: بر اساس کار کارشناسی برنامه‌ها و اولویت‌های کاری در میراث فرهنگی را مشخص کرده و بر همین اساس جلو می‌رویم.

فروزانی تصریح کرد: طبق برنامه‎ریزی انجام گرفته رویکرد ویژه اداره کل به ایجاد زمینه مشارکت عمومی آحاد جامعه در حفظ، حراست و معرفی و احیاء بناها و بافت‌های تاریخی خواهد بود و نقش روابط عمومی اداره کل باید به عنوان نقش محوری مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: برنامه‌های ویژه اداره کل در ایام مبارک دهه فجر مشخص شده و این برنامه‌های مختلف در طول این ایام اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: نشست‌های تخصصی با تمام معاونت‌های زیر مجموعه در دستور کار است ضمن اینکه نشست با کارکنان معاونت میراث فرهنگی نیز نخستین نشست وی بوده که در این نشست علاوه بر برنامه‌های پیشنهادی مشکلات، نواقص و کاستی‌های کارکنان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول