اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر به کرمان انجام می‌شود

بازدید معاون ‌سازمان میراث فرهنگی‌ از منطقه گردشگری کوهپایه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از منطقه نمونه گردشگری ماندگار کوهپایه بازدید می‌کند.

بازدید معاون ‌سازمان میراث فرهنگی‌ از منطقه گردشگری کوهپایه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در سفر به استان کرمان از آثار تاریخی و مناطق گردشگری شهر کرمان بازدید می‌‌کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری همایش راهنمایان تور در‌ کرمان اظهار داشت: برگزاری این همایش فرصت مناسبی است که راهنمایان گردشگری کشور از مناطق گردشگری و آثار تاریخی بازدید و از نزدیک با ظرفیت‌های استان آشنا شوند.

محمد‌حسین تجلی افزود‌:‌ رحمانی موحد معاون گردشگری، سازمان میراث فرهنگی ‌نیز در حاشیه برگزاری این همایش از منطقه نمونه گردشگری ماندگار کوهپایه که توسط بخش خصوصی در دست اجرا است، بازدید می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: تا‌کنون فاز اول این مجموعه تفریحی به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آن نیز به مرحله اجرا در‌آمده است.

وی بیان داشت: ‌مجموعه مذکور با ایجاد امکاناتی نظیر رستوران، 16 واحد اسکان موقت، شهربازی سرپوشیده در سالنی به مساحت یک ‌هزار و 600 متر مربع، سالن استاندارد بولینگ، 30 واحد ویلا به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و 120 واحد آپارتمان با 23 هزار متر مربع زیربنا است.

تجلی متذکر شد: از جمله امکانات و خدمات پیرامونی این منطقه می‌توان به پمپ‌بنزین، درمانگاه، بانک، مطب، مخابرات، اورژانس، داروخانه، برق، آب آشامیدنی و خدمات گردشگری اشاره کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اذعان داشت: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین امروز از باغ شاهزاده ماهان و میدان گنجعلیخان کرمان بازدید دارد.

انتهای پیام/2446/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول