اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حداد عادل

هشتمین یادواره 84 شهید سگزآباد برگزار می‌شود

عضو ستاد یادواره شهدای شهر سگزآباد گفت: هشتمین یادواره 84 شهید سگزآباد با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

هشتمین یادواره 84 شهید سگزآباد برگزار می‌شود

مجید عباسپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: هشتمین یادواره و آیین نکوداشت 84 شهید والامقام منطقه سگزآباد با شرکت قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) شهر سگزآباد برگزار می‌شود.

عضو ستاد یادواره شهدای شهر سگزآباد به تمهیدات ستادی برای گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدا بیان کرد: یادواره شهدای شهر سگزآباد هشتم اسفندماه جاری با سخنرانی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

این مسئول به برگزاری چندین باره ستاد یادواره شهدا در شهر سگزآباد ابراز داشت: سردار کوثری از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس نیز در سال گذشته به عنوان میهمان ویژه در هفتمین یادواره شهدای منطقه سگزآباد حضور به هم رسانید.

عباسپور به تمهیدات حضور بانوان در یادواره شهدای سگزآباد اشاره کرد و افزود: همسر شهید علیمحمدی نیز هفتم اسفندماه به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهدای منطقه سگزآباد در جمع بانوان سگزآبادی در مسجد حضرت رسول اکرم(ع) این شهر در باب فضائل و ایثارگری‌های شهدا به سخنرانی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار و زمینه‌ساز امنیت نظام اسلامی هستند، عنوان کرد: تأسی به شهدا ضامن استمرار ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ملت ایران با تأسی به ولایت همواره در مسیر تداوم جمهوری اسلامی ثابت قدم تلاش کرده و گام بر‌می‌دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سگزآباد هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از رشادت‌های آنها عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و تداوم انقلاب با پاسداشت یاد و خاطره شهدا امکان‌پذیر است، اضافه کرد: باید حافظ دستاوردهای این عزیزان باشیم، چراکه تمام عزت، افتخار و سرافرازی ایران اسلامی، مرهون فداکاری و ایثار شهداست.

وی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: برگزاری یادواره این عزیزان، علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، حافظ ارزش‌های اسلامی و خنثی‌کننده دسیسه‌های دشمنان است.

عباسپور خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران در بحث دانش هسته‌ای و دیگر توفیقات علمی، به برکت خون شهدا و خودباوری جوانان ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: این خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که امروز تمام معادلات دشمنان اسلام را بر هم زده و نظام اسلامی ایران را در دنیا سربلند و پیشتاز کرده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر سگزآباد ابراز داشت: قرآن کریم فرموده است گمان نکنید کسانی که در راه خداوند جان داده‌اند، مرده‌اند، بلکه آنها زنده و ما مرده‌ایم.

عباسپور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا‌کنون چندین یادواره شهدای روستایی در بویین زهرا برگزار شده است، تصریح کرد: شهدایی که از خون خود گذشته‌اند و جان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، نیازمند برگزاری یادواره از جانب ما نیستند.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا به دلیل این است تا ما روش و سلوک شهدا را یاد گرفته و دنبال کنیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر سگزآباد هدف از برگزاری این مراسم‌ها را زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا و انتقال مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس به نسل جدید از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

عباسپور با اشاره به وصایای شهدای انقلاب افزود: در وصایای شهدا نکات بسیار زیبا و ارزشمندی بیان شده است که باید قدر دانست و در مسیر آنام ثابت قدم ماند.

انتهای پیام/77005/ب40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول