اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان و مداحی آهنگران صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

با حضور گسترده مردم و مسئولان، یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد و اربعین شهدای گمنام در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز و با حضور گسترده مردم و مسئولان یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد و مراسم اربعین شهدای گمنام در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که در محل بوستان شهدای گمنام گچساران برگزار شد، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و فرماندار گچساران نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید امان الله حسینی، مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: امروز اگر ایران اسلامی به بالاترین درجه افتخار و عزت رسیده به دلیل از جان‌گذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت مقام شهدا افزود: جایگاه و مقام شامخ شهدا آنقدر ارزشمند و مقدس است که حضرت زهرا(س) نخستین تسبیح خود را با استفاده از تربت و خاک شهدا ساختند.اسلام دیدگاه ویژه و خاصی در خصوص مقام شامخ شهدا دارد و تأکید بر این است که بر مقام بلند و مقدس شهدا اقتدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف به ویژه پاسداشت مقام شهدا گفت: مقام معظم رهبری مانند طبیبی حاذق نسخه‌های شفابخشی در مراحل مختلف و بروز مشکلات برای ما می‌پیچند.

حسینی استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و پاسداشت یاد و نام شهدا را از جمله ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: یاد و خاطر شهدا باید همیشه تبلیغ و ترویج شود زیرا این شهدا هستند که انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند.

در پایان این مراسم اقشار مختلف مردم و مسئولان با مداحی حاج صادق آهنگران یاد و خاطر شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد و شهدای گمنام این شهرستان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/82014/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول