اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع):

یادواره‌های شهدا امتداد عاشورا است

رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه یادواره‌های شهدا امتداد عاشورا است، گفت: برپایی محافل اینچنینی برای پی بردن به اندیشه و تفکر شهدا بسیار مورد توجه است.

یادواره‌های شهدا امتداد عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، سردار مهدی صباغ پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهر نرجه اظهار داشت: ملت ایران در سال 57 با رهبری امام راحل توانست علیه رژیم پهلوی ایستادگی کند و سرانجام با نور معنویت و سلاح ایمان به برتری و پیروزی حقیقی برسد.

وی با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در ریشه‌کنی ظلم و استبداد تصریح کرد: ملت ایران به برکت انقلاب و شهدا امروز به قله‌های سعادت دست یافته است که باید قدر این نعمت‌ها را همواره دانست و برای گرامیداشت آرمان‌ها تلاش کرد.

رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال فعالیت فرهنگی علیه نظام اسلامی هستند، ابراز داشت: راه‌اندازی بیش از سه هزار شبکه ماهواره‌ای برای براندازی نرم از عزم دشمن برای هجوم اعتقادی حکایت دارد که باید پرسید رسانه‌های داخلی برای جلوگیری از این هجوم چگونه عمل‌ کرده‌اند.

صباغ با بیان اینکه پیام یادواره‌های شهدا کسب شعور و درک زندگی آرمانی است، ادامه داد: بنابر فرموده قرآن کریم شهدا زنده هستند و برپایی محافل اینچنینی برای پی بردن به اندیشه و تفکر شهدا بسیار مورد توجه است.

این فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس حضور در یادواره‌های شهدا را مایه خرسندی و نشاط معنوی ذکر کرد و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در جای جای کشور از برکات مهم انقلاب اسلامی است و نسل جوان حاضر در این یادواره‌ها بی‌تردید به دنبال کشف حقیقت عاشورا و دفاع مقدس هستند.

رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) با تأکید بر اینکه امروز دشمنان فرهنگ ناب و اسلامی را نشانه رفته‌اند، ادامه داد: گسترش بی‌عفتی و زدودن ارزش و قداست حجاب از بانوان هدف شوم و مسموم دشمنان انقلاب اسلامی است که ملت ایران نیز تا به امروز با تمسک به قرآن کریم، اهل بیت و شهدا بر این توطئه ضد فرهنگی پیروز شده است.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول