اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

یادواره شهدای خط‌شکن زنجان برگزار شد

با حضور مسئولان کشوری یادواره شهدای خط‌شکن زنجان برگزار شد.

یادواره شهدای خط‌شکن زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محفل پاسداشت و گرامیداشت و یادواره شهدای خط‌شکن زنجان دوشنبه‌شب با حضور سردار ابوالفضل مسجدی رئیس مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، محمد امیرخانی فرمانده سپاه ناحیه زنجان، ابوالفضل خوئینی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان و دیگر مسئولان استانی در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.

خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران نیز در این یادواره شهدا حضور داشتند.

در این مراسم مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته‌ای زنجان با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز چهارمین یادواره شهدای خط‌شکن زنجان برگزار می‌شود.

اکبر اسلامی تصریح کرد: این یادواره به همت پایگاه مقاومت بسیج سپاه انصارالمهدی (عج) حوزه شهید دستغیب، کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته‌ای زنجان و پایگاه مقاومت بسیج طاهره حوزه فاطمه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این یادواره با هدف بزرگداشت و نکوداشت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: این یادواره هر ساله در دهه فجر همزمان با سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر 8 برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته‌ای زنجان با اشاره به اینکه خواهران و برادران بسیجی کانون از ماه‌های گذشته پیگیر برگزاری این یادواره بودند، گفت: این یادواره بازتاب تلاش و کوشش این افراد است.

این مسئول با اشاره به اینکه ابتدا یادواره شهدای خط‌شکن زنجان در سطح مساجد برگزار می‌شد، بیان داشت: سپس این یادواره در فرهنگسرای کوثر زنجان برگزار شد و امروز با توجه به افزایش تعداد شرکت‌کنندگان این یادواره در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود و این مکان نیز گنجایش افراد حاضر را ندارد.

در پایان یادواره شهدای خط‌شکن زنجان از خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول