اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت رفت

برگزاری یادواره شهدای زن استان قزوین

یادواره شهدای زن استان قزوین ظهر امروز در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد و در این یادواره از 15 خانواده شهید زن و همچنین هفت جانباز زن قزوینی تجلیل شد.

برگزاری یادواره شهدای زن استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین در یادواره شهدای زن این استان که ظهر امروز در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: اکنون مسیر انقلاب به تعبیر رهبر معظم در پیچ تاریخی قرار دارد و نوع وظایف بانوان ایرانی تغییر کرده است.

وی اضافه کرد: نقش‌آفرینی که زنان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند، در تاریخ ایران بی بدیل است زیرا نیروی ایمانی که پشتوانه این زنان بود تصاویر شگفت‌انگیزی را خلق کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین عنوان کرد: بنابراین اکنون که سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم باید وظایف را مرور کرده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و فرمان ایشان را جمله به جمله بازخوانی کنیم.

سیدی تصریح کرد: در دوران مبارزات انقلاب زنان به خوبی وظایف خود را شناختند و از نخستین جرقه‌های انقلاب پابه پای مردان ایستادند و مبارزه کردند.

وی گفت: زنان ایرانی در روزهای سخت انقلاب با مردان همراه بودند و در صنعت، علم، تکنولوژی و دفاع مقدس همراه با مردان حضور پررنگ و اثرگذار داشتند.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین ابراز کرد: در دوران انقلاب و دفاع مقدس نیاز بود زنان ایرانی مردان را آماده مبارزه و جنگ کنند که به خوبی از این وظیفه خطیر سربلند بیرون آمدند.

سیدی افزود: زنان امروز باید هویت خود را حفظ کرده و یادشان باشد در دورانی که 35 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، همچنان مقتدرانه پای ارزش‌های انقلاب بایستیم و به آن پایبند باشیم.

وی عنوان کرد: انقلاب ما یک انقلاب عقیدتی و فرهنگی است که حفاظت از آن تاکنون به خوبی پیش رفته اما ادامه آن با تهدیداتی که صورت می‌گیرد، نیازمند اهتمام است.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین خاطرنشان کرد: به فضل الهی و به برکت خون شهدا 35 سال از عمر با برکت و عزت انقلاب اسلامی سپری شده و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد با همان قدرت و اقتدار به وظایفمان عمل کنیم و پیروان حقیقی برای رهبر معظم انقلاب باشیم.

سیدی ضمن تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز 22 بهمن یادآور شد: حضور در این راهپیمایی به جهانیان نشان می‌دهد که ملت ایران هنوز پای انقلاب خود ایستاده‌اند و با حضور گسترده و پرشور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌کوبند.

انتهای پیام/77010/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول