اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز نام‌نویسی طرح «سرباز معلم» در مدارس کهگیلویه، گچساران، باشت و بهمئی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز نام نویسی طرح سرباز معلم در مدارس شهرستان‌های کهگیلویه، باشت، بهمئی و گچساران خبر داد.

آغاز نام‌نویسی طرح «سرباز معلم» در مدارس کهگیلویه، گچساران، باشت و بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دارندگان دفترچه آماده به خدمت معلمان اردیبهشت و تیر ماه 93 با مدارک کاردانی و کارشناسی می‌توانند در طرح سرباز معلم شرکت کنند.

اردشیر یاری با اعلام این خبر اظهار داشت‌: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی به واحدهای  امور اداری آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

یاری تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان به عنوان معلم آموزش ابتدایی، دبیر دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها مشغول به خدمت خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با توجه به نیازهای اعلام شده طرح سرباز معلم شامل شهرستان‌های بویراحمد،لنده و چرام نمی‌شود.

این مسئول در ادامه سهمیه آموزش ابتدایی در این طرح را 27 نفر خواند و ابراز داشت: این تعداد برای مناطق لوداب، مارگون، دیشموک، چاروسا،عشایر پیچاب و باشت بکار گرفته می‌شوند.

یاری در پایان سهم دوره متوسطه در رشته‌های زیست شناسی، ریاضی، ادبیات عرب، تاریخ، جغرافیا و ادبیات را 11 نفر برشمرد و گفت: تعداد هفت نفر در رشته‌های برق، عمران، جوشکاری و صنایع هستند.

انتهای پیام/82016/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول