اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

پارلمان معلمان خراسان رضوی، توان استیضاح مدیرکل آموزش و پرورش را دارد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طی دو ماه آینده، پارلمان معلمان تشکیل می‌شود که حتی این توان را دارد که شخص بنده را استیضاح کند.

پارلمان معلمان خراسان رضوی، توان استیضاح مدیرکل آموزش و پرورش را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد حسینی در مراسمی که امشب با حضور مدیران تعلیم و تربیت بعد از انقلاب مشهد در خانه معلم کامیاب برگزار شد، اظهار داشت: دولت دانش‌آموزان را یکی از اصلی‌ترین گروه‌ها در مشارکت سیاسی می‌داند.

وی بیان داشت: وزیر آموزش و پروش تأکید دارد که اگر مدیری در مدارس تشکل‌های دانشجویی را قبول ندارد با آن برخورد جدی شود و معلم‌ها نیز باید در این موضوع حضوری مستمر داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد: پارلمان مجازی معلمان فردا در مشهد افتتاح می‌شود که معلمان از طریق ایمیل و سایت در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش نظر می‌دهند و حتی می‌توانند در برخی مسائل نیز رأی بدهند که این موضوع می‌تواند به یک دیپلماسی بزرگ تبدیل شود.

حسینی در پایان متذکر شد: تا دو ماه آینده پارلمان واقعی معلمان خراسان رضوی با حضور 120 معلم از سطح این استان شکل خواهد گرفت که این پارلمان اختیارات فراوانی دارد و حتی من اختیار استیضاح مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی را نیز به اعضا می‌دهم.

انتهای پیام/2202/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول