اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد

دستگیری سارق معلم‌نما در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری سارقی که به‌عنوان معلم خصوصی به‌همراه برادرش وارد منزل افراد ثروتمند می‌شد، خبر داد.

دستگیری سارق معلم‌نما در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی پلیس، علیرضا مرزبانی اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی کرمانشاه سارقی که به‌عنوان معلم خصوصی به‌همراه برادرش وارد منزل افراد ثروتمند می‌شد، دستگیر شد.

وی از دو فقره پرونده سرقت به‌عنف در کلانتری‌های سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: سارقان با استفاده از سلاح سرد و گرم وارد منازل شده و با بستن دست و پای صاحب‌خانه، اقدام به سرقت وجه نقد، طلا و جواهرات آن‌ها می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که سارقان نسبت به منزل‌های مورد نظر اطلاعات کاملی داشته و بدون هیچ‌گونه تخریبی وارد منازل شده و به برداشت موجودی گاو صندوق اقدام کرده‌اند.

به گفته این مسئول، پلیس با هماهنگی‌های قضایی، رفت و آمدهای منازل مورد نظر را زیر نظر داشته و در یک عملیات حساب شده و دقیق با استفاده از اصل غافل‌گیری، متهمان دستگیر و به اداره پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

مرزبانی اذعان داشت: متهمان در ابتدا منکر هر گونه سرقت شدند، اما زمانی که با دلایل، مدارک و مستندات مواجه شدند واقعیت را پذیرفته و به سرقت دو کیلوگرم طلا و 450 میلیون ریال وجه نقد اعتراف کرده که این اموال به مالباختگان برگردانده شد.

انتهای پیام/2700/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول