اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی خبر داد

برگزاری آزمون دوره‌های تخصصی مربیگری قرآن در مشهد

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از برگزاری آزمون ورودی دوره‌های تخصصی مهارتی مربیگری قرآن در رشته‌های حفظ و مفاهیم پیش‌دبستانی، ابتدایی و دبیرستان مرکز تربیت معلم قرآن کریم آیات خبر داد.

برگزاری آزمون دوره‌های تخصصی مربیگری قرآن در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب در حاشیه این آزمون در جمع علاقه‌مندان به دوره‌های قرآنی در موسسه آیات ضمن تاکید بر مردمی کردن فعالیت‌های قرآنی گفت: همان‌طور که در برگزاری مراسم عاشورا، تاسوعا، ولادت و شهادت ائمه (ع) مردم خودشان ورود پیدا می‌کنند باید در فعالیت‌های قرآنی نیز ورود پیدا کنند.

وی اظهار کرد: توجه به اصل عدم جدایی قرآن و عترت در فعالیت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های قرآنی مراکز دولتی و غیردولتی و حوزه‌های علمیه، ساماندهی و تسریع در صدور مجوز مؤسسات قرآنی، ایجاد فضای رقابتی بین مؤسسات و رتبه‌بندی آنها و تخصصی کردن موسسات قرآنی از اولویت‌های این معاونت است.

این مسئول تاکید کرد: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه‌های قرآنی، تعامل با فعالان و شخصیت‌های قرآنی، تقویت ساختار و نیروی انسانی معاونت قرآن و عترت، بسترسازی برای تولیدات فاخر هنری، فراهم کردن زمینه برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در طول سال، گسترش محافل قرآنی و انس با قرآن کریم، برنامه‌ریزی برای استفاده از فضای مجازی، معرفی چهره‌های شاخص قرآنی به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان، تشکیل و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی از اولویت‌های کاری در معاونت قرآن و عترت است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول