اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام خبر داد

معرفی معلمان نمونه چرام

رئیس آموزش و پرورش چرام از انتخاب و معرفی معلمان نمونه شهرستانی چرام خبر داد.

معرفی معلمان نمونه چرام

محمدقلی جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، اظهار کرد: آموزش و پرورش چرام دارای 102 آموزشگاه با 5 هزار و 462 دانش‌آموز است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چرام، تعداد فرهنگیان این شهرستان را 752 نفر اعلام کرد و عنوان داشت: دانش‌آموزان ما در مسابقات نه گانه سه رتبه اولی و دو رتبه دومی و سه رتبه سومی در کشور داشته‌اند که با استان‌های قم و خراسان رضوی رقابت کرده و رتبه کسب کرده‌اند.

وی افزود: این امر میسر و ممکن نخواهد بود به جزء با لطف خداوند،تلاش و کوشش معلمین و مدیران و مربیان پر تلاش پرورشی و همچنین خانواده‌های عزیز آنان که همواره در این راه گام‌های موثر برمی‌دارند.

این مسئول در ادامه با اشاره به طرح حافظان قرآن‌کریم، خاطرنشان کرد: در این طرح 4 هزار نفر شرکت کردند که تعداد 140 نفر از دانش‌آموزان از یک جزء تا هشت جزء حافظ قرآنی داشتیم.

جمالی به انتخاب معلمان نمونه در شهرستان چرام اشاره کرد و با بیان اینکه این افراد در شهرستان چرام انتخاب شده‌اند، گفت: بعد از بررسی مستندات همکاران جهت معلم نمونه، معلمانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده به استان معرفی شدند.

به گفته رئیس آموزش و پرورش چرام، ویسعلی شنبه‌پور، رمضان جمالی، گوهر انصاری، علی رضانژاد، ماهرخ فرح بخش، قمر دهقان، احمد علینازی، کرم‌الله سعیدی، مظفر همتی، نادر جانی‌نژاد، سید شکرالله حسینی، مسعود قبادی، حسین غلامی معلمان نمونه انتخاب شده در شهرستان چرام هستند.

انتهای پیام/82002/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول