اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

حضور علیصدر همدان در لیگ تجربه خوبی به همراه داشت

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: علیصدر همدان در نخستین حضورش در سطح بالای فوتسال ایران باعث شد تا تجربه خوب و ارزشمندی به دست آورد.

حضور علیصدر همدان در لیگ تجربه خوبی به همراه داشت

علیرضا خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: فوتسال ایران به سبب حضور تیم‌های ملی در مسابقات بین‌المللی و جهانی سطح بسیار خوبی پیدا کرده و این موضوع بر روی رقابت‌ها داخلی و لیگی تأثیر زیادی داشته است.

وی افزود: مسابقات امسال لیگ دسته یک فراتر از انتظار شد و سطح رقابتی بین همه تیم‌ها حاضر در هر دو گروه بسیار بالا و دیدنی بود.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: تیم علیصدر همدان با عملکردی که امسال در نخستین حضور در لیگ دسته یک داشت یکی از تیم‌هایی بود که نگاه مربیان و اهالی فوتسال را به این تیم معطوف کرد.

وی ادامه داد: کسب رکورد 6 مسابقه بدون شکست یکی از عملکردهای بارز تیم علیصدر بود به همین دلیل این تیم در سطح لیگ دسته یک و حضور تیم‌های قدرتمند که با هزینه‌های میلیاردی بسته شده بود، کارنامه خوبی را از خود به جا گذاشت.

خسروی با بیان اینکه علیصدر، قربانی مصدومیت‌های مکرر و محرومیت‌ بازیکنان در این فصل شد تصریح کرد: بازیکنان علیصدر به دلیل فشردگی لیگ دسته 2 با خستگی زیادی لیگ را شروع کردند که این موضوع به تیم ما ضربه زد.

وی یادآور شد: مربیان بومی همدانی در سال‌های گذشته برای شکل‌گیری این تیم از خود تلاش نشان دادند و این بهترین نقطه‌اتکای تیم علیصدر بود تا در مصاف با تیم‌های قدرتمند در سطح لیگ یک با همه سختی‌ها عملکرد خوبی را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با اشاره به اینکه سختی‌هایی که در لیگ امسال با آن مواجه بودیم تجربه خوبی را برای ما داشت تصریح کرد: علیصدر همدان در نخستین حضورش در سطح بالای فوتسال ایران باعث شد تا تجربه خوب و ارزشمندی به دست بیاورد.

وی اظهار داشت: تیمی کنونی علیصدر دارای قابلیت‌های خوش‌آتیه است اما سال آینده چند بازیکن به دلیل رسیدن به سن سربازی از این تیم جدا خواهند شد به همین دلیل مدیران باشگاه باید برای پشتوانه‌سازی به فکر باشند.

خسروی با بیان اینکه سعی می‌کنیم در دو بازی آینده توان واقعی علیصدر را نشان دهیم گفت: دو بازی در لیگ باقی مانده که یکی از این مسابقات رویارویی با یکی از تیم‌های مدعی گروه است و باید از کشاورز قزوین در همدان پذیرایی کنیم.

وی افزود: نبود علی تسلیمیان و آماده نبودن وحید شانه‌ای به دلیل مصدومیت، کار ما را برای بازی با قزوین بسیار سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: در آخرین بازی خود در همدان به دنبال پیروزی هستیم تا از این طریق از مردم خونگرم همدانی تشکر کنیم.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین علیصدر همدان و کشاورز قزوین را محمد حیرتی (سرداور)، مهدی مرشدی (کمک‌داور)، حمید دهقانپور( داور سوم) و هادی ترابی (وقت‌نگهدار) را برعهده دارند که همچنین فردوس معصومی نظارت بر کار داوران را انجام می‌دهد.

تا پایان هفته شانزدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 17 در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مقابل تیم کشاورز قزوین با 26 امتیاز در جایگاه سوم این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته یکم فوتسال کشور مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان کشاورز قزوین روز پنج‌شنبه 24 بهمن از ساعت 15 در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/89020/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول