اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی بومی تیم فوتسال علیصدر همدان:

علیصدر همدان توانایی شگفتی‌سازی در جام حذفی را داشت

مربی بومی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: شرایط تیم علیصدر در جام حذفی به گونه‌ای بود که قابلیت تبدیل به تیم شگفتی‌ساز را داشت، اما با بدشانسی در مرحله یک هشتم از گردونه مسابقات حذف شد.

علیصدر همدان توانایی شگفتی‌سازی در جام حذفی را داشت

حمیدرضا شانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به لطف حمایت و تلاش‌‎های دست‌اندرکاران شرکت سیاحتی و باشگاه علیصدر فوتسال همدان جان تازه‌ای گرفته و حضور این تیم در سطح بالای فوتسال ایران قابل تقدیر است.

وی افزود: عرض‌ اندام جوانان مستعد و خوش‌آتیه همدانی در مقابل برترین‌های فوتسال ایران اتفاق خوبی بود که امسال در قالب تیم علیصدر صورت گرفت و نتایج خوبی را به همراه داشت.

مربی بومی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: مربیان بومی و کاربلد همدانی، بنیاد این تیم را به خوبی بنا کردند و در حال حاضر یک مربی کاربلد و باتجربه در کنار علیصدر حضور دارد.

وی گفت: این امر منجر به آن شده که سطح تجربه و تاکتیک بازیکنان تیم به مراتب نسبت به سال قبل بهتر شده است.

شانه‌ای با بیان اینکه تیم فوتسال علیصدر با امکانات کمتری نسبت به رقبای خود در کوران مسابقات حضور داشت، ادامه داد: با نگاهی منصفانه به عملکرد این تیم، متوجه می‌شویم نتایج خوبی را نسبت به شرایط موجود در باشگاه به دست آورده است.

وی در مورد بازی تیمش مقابل تیم لیگ برتری تأسیسات دریایی تهران خاطرنشان کرد: تیم علیصدر با انصراف سه تیم در جام حذفی موفق شده بود تا در مرحله پنجم برابر یک تیم لیگ برتری به میدان برود.

مربی بومی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه در این بازی چیزی از حریف لیگ برتری خود کم نداشتیم، تأکید کرد: اگر از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده می‌کردیم و بازیکنان در شرایط صد در صدی بودند، قطعاً نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در بازی با تأسیسات دریایی بسیار پایاپای ظاهر شدیم، یادآور شد: در پایان نیمه اول نتیجه دو بر دو مساوی شده بود که این نتیجه برابر یک تیم لیگ برتری بسیار خوب بود.

شانه‌ای با اشاره به اینکه حق علیصدر در این بازی شکست و حذف نبود افزود: هر چند تیم علیصدر در این مسابقه سه بر دو و تنها با یک گل از گردونه مسابقات حذف شد، اما اگر اشتباهات داوری کمتر صورت می‌گرفت، نتیجه‌ دیگری رقم می‌خورد.

وی اظهار داشت: شرایط تیم علیصدر در جام حذفی به گونه‌ای بود که قابلیت تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز را داشت، اما با بدشانسی در مرحله یک هشتم از گردونه مسابقات حذف شد.

مربی بومی تیم فوتسال علیصدر همدان با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان تیم علیصدر در مجموع مسابقات لیگ و جام حذفی گفت: بازیکنان علیصدر با تجربه‌ای که در این بازی‌ها کسب کردند، توانایی حضور در سطوح بالای فوتسال کشور را دارند.

وی با اشاره به اینکه بازی هفته 17 برابر کشاورز قزوین اهمیت زیادی برای علیصدر دارد تأکید کرد: دو هفته پایانی مسابقات حساسیت زیادی دارد و مسابقه این هفته برابر نماینده قزوین برای هر دو از اهمیت بالایی برخوردار است.

شانه‌ای عنوان کرد: پیروزی در این بازی برای هر دو تیم ارزش بالایی دارد و برای بهبود بخشیدن وضعیت در جدول نگاه ویژه‌ای به این بازی دارند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین علیصدر همدان و کشاورز قزوین را محمد حیرتی (سرداور)، مهدی مرشدی( کمک داور)، حمید دهقانپور( داور سوم) و هادی ترابی (وقت‌نگهدار) را بر عهده دارند که همچنین فردوس معصومی نظارت بر کار داوران را انجام می‌دهد.

تا پایان هفته شانزدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 17 در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مقابل تیم کشاورز قزوین با 26 امتیاز در جایگاه سوم این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته یکم فوتسال کشور مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان کشاورز قزوین روز پنج‌شنبه 24 بهمن از ساعت 15 در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول