اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتسال علیصدر همدان:

پایان خوبی را در لیگ برای علیصدر رقم می‌زنیم

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: با همه سختی و مشکلاتی که امسال در لیگ یک بر سر راه تیم فوتسال علیصدر بود به دنبال پایانی مقتدرانه در این رقابت‌ها هستیم.

پایان خوبی را در لیگ برای علیصدر رقم می‌زنیم

عبدالرضا رضائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر امسال یکی از تیم‌های کم‌حاشیه لیگ دسته یک بود و به اعتراف بیشتر کارشناسان توانایی صعود به مراحل پایانی را داشت.

وی افزود: تیم فوتسال علیصدر امسال با وجود داشتن شرایط و قابلیت‌های زیادی که داشت به دلیل مشکلات زیادی نتوانست چهره واقعی خود را نشان دهد و مصدومیت‌های مکرر و محرومیت بازیکنان باعث شد تا در نخستین حضور موفق نباشیم.

 

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با بیان اینکه این موضوع از اواسط فصل بارها گفته شده است، تصریح کرد: مصدومیت‌های مکرر بازیکنان ما به دلایل مختلف بوده و این موضوع باعث شده تا در هیچ مسابقه‌ای 100 در صد نفرات را در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: محرومیت‌ها هم در ورزش و کوران مسابقات لیگ امری عادی است اما اشتباهات داوری در این فصل برای علیصدر بیش از حد معمول رقم خورد.

رضائیان با اشاره به اینکه علیصدر توانایی رسیدن به جمع تیم‌های مدعی را داشت، تصریح کرد: شرایط نتیجه‌گیری ما و بازی برابر تیم‌ها به گونه‌ای بود که تا هفته 15 برای رسیدن به پلی‌آف امید داشتیم اما نبود بازیکنان و خالی بودن دست کادرفنی کار ما را سخت کرد.

وی ابراز داشت: استفاده از بازیکنان آینده‌دار بومی که از لیگ دسته 3 با تیم علیصدر بودند مهمترین ویژگی تیم علیصدر امسال در سطح لیگ دسته یک بود که خوشحالیم در پایان رقابت‌ها این بازیکنان از حضور در سطح بالای فوتسال ایران تجربه خوبی را کسب کردند.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با ابراز خرسندی از حضور خوب و کم‌حاشیه تیم فوتسال این باشگاه خاطرنشان کرد: با همه سختی و مشکلاتی که امسال در لیگ یک بر سر راه تیم فوتسال علیصدر بود به دنبال پایانی مقتدرانه در این رقابت‌ها هستیم.

وی یادآور شد: دو بازی دیگر در هفته‌های پایانی لیگ پیش رو داریم که یکی از آنها بسیار حساسیت بالایی برای هر دو تیم دارد و باید در خانه از تیم مدعی کشاورز قزوین پذیرایی کنیم.

رضائیان با بیان اینکه باز هم به دلیل مصدومیت و محرومیت همه بازیکنان را در اختیار نداریم، افزود: در بازی برابر قزوین، علی تسلیمان به دلیل آسیب‌دیدگی و وحید سیفان به دلایل انضباطی در ترکیب حضور نخواهند داشت و کار سختی را برابر تیم قدرتمند قزوین داریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه حضور در نخستین دوره جام حذفی را چگونه ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: تجربه خوبی برای تیم‌های دسته یکی بود تا خیلی جدی برابر حریفان قدرتمند و لیگ برتری به میدان بروند.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان تأکید کرد: علیصدر در جام حذفی توانایی درخشش بیشتری را داشت اما ناداروی در بازی برابر تأسیسات دریایی باعث شد تا تنها با یک گل برابر حریف لیگ برتری خود و به لطف داوران مغلوب شود.

براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین علیصدر همدان و کشاورز قزوین را محمد حیرتی (سرداور)، مهدی مرشدی (کمک‌داور)، حمید دهقانپور (داور سوم) و هادی ترابی (وقت‌نگهدار) را بر عهده دارند که همچنین فردوس معصومی نظارت بر کار داوران را انجام می‌دهد.

تا پایان هفته شانزدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 17 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مقابل تیم کشاورز قزوین با 26 امتیاز در جایگاه سوم این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته یکم فوتسال کشور مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان کشاورز قزوین روز پنج‌شنبه 24 بهمن از ساعت 15 در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول