اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان صورت گرفت

سبقت سهیلی جوان قشم از اروند بندرعباس

هفته نوزدهم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان در حالی برگزار شد که تیم‌ سهیلی جوان قشم مدعی اصلی لیگ در حالی پیروز شد که دیگر تیم مدعی جدول، اروند سورو بندرعباس؛ در این هفته از مسابقات، شکست خورد.

سبقت سهیلی جوان قشم از اروند بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، طی روزهای اخیر ادامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان برگزار شد که طی آن شش بازی در شهرهای مختلف این استان در قالب لیگ مذکور برگزار شد و تیم‌ سهیلی جوان قشم مدعی اصلی لیگ در حالی پیروز شد که دیگر تیم مدعی جدول، اروند سورو بندرعباس؛ در این هفته از مسابقات، شکست خورد.

در نخستین روز بازی رقابت‌های لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان، سهیلی جوان قشم در ورزشگاه تختی این شهر میزبان نماینده بستک سیبه کوخرد بود که در نیمه اول بازی سیبه با انجام یک بازی هجومی توانست توسط هشام حاجی حسینی دو بار دروازه میزبان این بازی را باز کند، ولی این پایان کار نبود.

تیم سهیلی جوان با کمک مربی جوان خود علی مرادی با تغییر تاکتیک توانست با دو گل احمد صالحی و میلاد قنبری؛ بازی باخته را با برد عوض کند و پیروز این میدان شود تا فاصله خود را با تیم اروند؛ دیگر مدعی این فصل را به چهار امتیاز برساند و جایگاهش را در صدر جدول استحکام ببخشد.

تیم سهیلی جوان با 41 امتیاز در صدر و تیم سیبه کوخرد با 20 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارند.

در دیگر بازی این هفته تیم گازال جناح میهمان تیم اروند بندرعباس بود، که در دقیقه 20 بازی فرار زیبای جواد درخشنده از مدافعان اروند، این تیم بندرعباسی را در موقعیت تک به تک قرار داد که با خطای دروازه‌بان اروند روبرو شد و داور بازی با کارت قرمز دروازه‌بان این تیم را از زمین مسابقه اخراج کرد.

محمد جمهوری بازیکن جوان گازال توپ را به دروازه تیم اروند کوباند تا گازال را در این مسابقه پیش بیندازد.

در دقیقه 35 بازی و در میانه‌های میدان در یک ضد حمله تیم اروند اولین گل خود را به ثمر رساند و بازی به تساوی کشیده شد اما این پایان کار نیمه اول نبود، چرا که در دقیقه 40 بازی فرشاد قاسمی دومین گل گازال را به ثمر رساند تا تیم میزبان نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 85 مسابقه با فرار پورعلی در خط 18 قدم بازیکنان اروند با خطای بازیکن گازال را نقش بر زمین کردند که داور مسابقه نقطه پنالتی را اعلام کرد و عبدالله دادبود سومین گل گازال را به ثمر رساند و در پایان این بازی با نتیجه سه بر دو به سود اروند بندرعباس پایان و با کسب سه امتیاز خانگی، خود را به میانه‌های جدول برساند. تیم گازال با 20 امتیاز در مکان هشتم جدول و تیم اروند سورو بندرعباس با کسب 37 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد.

دیگر بازی این هفته در حالی بین دو تیم ستاره رودان و تیم امید درگهان برگزار شد، که امید درگهان با توجه به این که کاپیتانش (طیب شاهی) و بهترین گلزن این فصل مسابقات یعنی محمد امینی را در اختیار نداشت، به میدان رفت.

غیبت این دو بازیکن برای امید درگهان گران تمام شد و تیم ستاره رودان در این بازی با نتیجه پنج بر صفر، درگهانی‌ها را گلباران کرد.

ستاره انقلاب رودان با 28 امتیاز در تعقیب تیم زرین دشت لمزان است تا بتواند جایگاه سومی را از آن خود کند و تیم امید درگهان با 19 امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی این هفته در بندر بوستانو ستارگان این شهر میزبان تیم آرش میناب بود و در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر تیم آرش را شکست دهد تا همچنان با 12 امتیاز در قعر جدول جای داشته باشد و خطر سقوط این تیم بیشتر شود، تیم ستارگان بستانو با 23 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد. ستارگان هفته بعد میزبان تیم ملوان بندرکنگ تیم یازدهم جدول است.

در دیگر بازی این هفته جبل‌بر بندرعباس میهمان تیم اتحاد رودان بود که جبلی‌ها توانستند با نتیجه دو بر صفر تیم اتحاد رودان را شکست دهند، تیم جبل‌بر با این نتیجه با 23 امتیاز در مکان پنجم جدول و تیم اتحاد رودان با کسب 15 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.

جبل‌بر هفته بعد میهمان تیم قعر جدول آرش میناب است و تیم اتحاد رودان میزبان تیم اروند بندرعباس دیگر مدعی این فصل مسابقات می‌شود.

کشاورز میناب نیز میزبان تیم زرین‌دشت لمزان بود که دو تیم پس از پایان 90 دقیقه به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند و امتیازهای این بازی را بین هم تقسیم کردند. کشاورز میناب با 17 امتیاز در مکان دهم جدول و تیم زرین دشت لمزان با 33 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.

کشاورز میناب در بازی بعد میهمان تیم گازال جناح نماینده بستک و تیم لمزان با نماینده رودان ستاره انقلاب جدال سختی را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس تا پایان هفته نوزدهم، سهیلی جوان قشم با 41 امتیاز در صدر جدول مدعی اصلی این فصل و اروند بندرعباس با 37 امتیاز در مکان دوم دیگر مدعی این فصل است.

تیم زرین دشت لمزان با 33 امتیاز مکان سوم جدول قرار و تیم آرش میناب با 12 امتیاز در قعر جدول جای دارد.

بنا به همین گزارش در هفته هفدهم آقای گل فصل گذشته مسابقات احمد صالحی بازیکن تیم سهیلی جوان در یک حرکت تحسین برانگیز و در یک موقعیت صددرصد گل در حالی که دروازه‌بان تیم ستاره انقلاب رودان بر اثر برخورد با یکی از بازیکنان تیم خود به زمین خورد توپ را به خارج از دروازه فرستاد و با این حرکت خود نشان داد که اخلاق در ورزش بالاتر از گل زدن و پیروزی در مسابقه است.

تیم ملوان کنگ با 16 امتیاز در مکان یازدهم در این هفته به استراحت پرداخت.

=================

گزارش از: عبدالرحیم رضوانی

=================

انتهای پیام/88001/ط40/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول