اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح قشم به کار خود پایان داد

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح جزیره قشم که با شرکت افزون بر 9 یگان نظامی و انتظامی در تالار وحدت این جزیره برگزار شده بود، صبح امروز به کار خود پایان داد.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح قشم به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح قشم صبح امروز برگزار شد که در آن تیم‌های ورزشی ناو تیپ 112 ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران با کسب 13 عنوان، فرماندهی دریابانی با کسب پنج عنوان و قرارگاه مدینه سپاه پاسداران با کسب سه عنوان در مجموع در مقام‌های اول تا سوم ایستادند.

در این جشنواره ورزشکاران در هفت رشته ورزشی، دو و میدانی، تیراندازی، دارت، والیبال، فوتسال، طناب‌کشی و تنیس روی میز با هم به رقابت پرداختند که در رشته ورزشی فوتسال ناو تیپ 112 ذوالفقار، پایگاه دریابانی قشم و حفاظت فرودگاه و نیز در رشته والیبال ناو تیپ 112 ذوالفقار، نیروی انتظامی قشم و هوا فضا به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در مسابقات تیراندازی، تیم‌های ناو تیپ 112 ذوالفقار مقام اول و سوم و پایگاه دریابانی مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین یگان شرکت‌کننده ناو تیپ 112 ذوالفقار تمامی رتبه‌های برتر رشته دوی صد متر را نیز کسب کرد.

در رشته ورزشی تنیس روی میز نیز هوا فضا، پایگاه دریابانی قشم و ناو تیپ 112 ذوالفقار، رتبه‌های اول تا سوم را کسب و در رشته دارت نیز ناو تیپ 112 ذوالفقار مقام اول و دوم و قرارگاه مدینه مقام سوم را کسب کرد.

در دوی استقامت نیز ناو تیپ ذوالفقار، پایگاه دریابانی قشم و قرارگاه مدینه رتبه‌های اول تا سوم را کسب و نیز در رشته طناب‌کشی ناو تیپ 112 ذوالفقار، پایگاه دریابانی قشم و پدافند هوایی ارتش رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این جشنواره به مناسبت دهه مبارک فجر برای یک هفته از مورخ 13 الی 19 بهمن ماه جاری از طرف پایگاه دریابانی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی قشم در سالن‌های ورزشی سوزا، اسکله لافت، ورزشگاه تختی و سالن ورزشی شهرداری با حضور فرماندهی پایگاه دریابانی، فرماندهی انتظامی، پدافند هوایی ارتش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، ناو تیپ 112 ذوالفقار نیروی دریایی سپاه، هوا فضا سپاه، پلیس فرودگاه، حفاظت سپاه فرودگاه و قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه شهرستان قشم در بین پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلح برگزار شد.

در این آیین سرهنگ محمد ایزدی فرمانده دریابانی هرمزگان، جوکار امام جمعه قشم، رضایی معاون فرماندار قشم، جهانبخش رئیس اداره ورزش و جوانان، قهرمانی معاونت اجتماعی منطقه آزاد و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی قشم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول