اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندار قشم

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در قشم مشخص شد

فرماندار قشم، مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مرکز این شهرستان و شهر درگهان را اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در قشم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مسعود سالاری ظهر امروز در جمع مدیران مربوطه در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه این راهپیمایی انقلاب اسلامی ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می‌کند، اظهار داشت: این راهپیمایی در شهر قشم از ساعت 9:30 دقیقه از میدان جهاد روبه‌روی امامزاده سید مظفر آغاز شده و به سمت میدان پاسداران، سه راه مخابرات و بازار قدیم ادامه یافته و مراسم پایانی راهپیمایی در میدان ولایت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در شهر درگهان نیز این راهپیمایی از میدان معلم تا میدان انقلاب برگزار می‌شود.

سالاری با توجه به اهمیت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت: تمهیدات لازم برای حضور مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی در قشم و درگهان فراهم و برنامه‌های مختلفی برای روز راهپیمایی تدارک دیده شده است.

این مسئول یادآور شد: ملت ایران خصوصا مردم قشم بار دیگر در این روز اقتدار و وفاداری خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی (ره) منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار شهرستان قشم اظهار داشت: با توجه به فشار‌هایی که دشمن به کشورمان وارد می‌کند، حضور گسترده تمامی اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیامی است که همواره امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشته است.

وی خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین شاخصی که ملت ایران را در عرصه‌های گوناگون پیروز و سربلند ساخته‌ تنها وحدتی است که میان اقشار ملت حاکم بوده است.

انتهای پیام/88001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول