اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر قشم

مردم قشم حضوری پرشور و مسرت‌بخش در راهپیمایی خواهند داشت

رئیس ستاد دهه فجر قشم گفت: مردم این شهرستان حضور پرشور و مسرت‌بخش را در راهپیمایی 22 بهمن امسال خواهند داشت.

مردم قشم حضوری پرشور و مسرت‌بخش در راهپیمایی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام احمد غلامی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: تمامی مسئولان باید نسبت به اهداف و دستاوردهای انقلاب پایبند باشیم و حقایق انقلاب و چگونگی پیروزی و ظلم رژیم پهلوی و جنایت‌های استکبار را برای نسل جوان تشریح کنیم تا انقلاب همچنان به خوبی در ذهن نسل امروز ماندگار شود.

وی افزود: در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه‌های صلواتی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اجرای برنامه‌های شاد و سرگرم کننده و اجرای سرود دانش آموزی از جمله برنامه‌ها خواهد بود.

مسئول ستاد دهه فجر قشم با اشاره به اینکه شهدا برای انقلاب خون دادند و ما باید آنچه در توان داریم برای دفاع و ماندگاری نظام هزینه کنیم اظهار داشت: آمریکا هر روز بازی جدیدی را آغاز می‌کند که حضور مردم می‌تواند موجب عقب نشینی دشمن شود و دشمنان نیز بدانند که ملت ما هرگز دست از آرمان‌های بلند خود بر نمی‌دارد و مستحکم‌تر از همیشه برای پیشرفت کشور گام برمی‌دارد.

غلامی تصریح کرد: در این مراسم حضرت حجت‌الاسلام سید محمد رضا طباطبایی نسب مشاور عالی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سخنرانی خواهند کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردمی و خودجوش اقشار مختلف مردم در راهپیمائی با عنایات خداوند متعال آنچنان دشمن شکن و مسّرت بخش خواهد بود که نواقص و ضعف‌های برگزار کنندگان مراسم را جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/88001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول