اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

سالن ورزشی شهدای لافت قشم افتتاح شد

سالن ورزشی شهدای بندر لافت با استفاده از محل اعتبارات وزارتخانه نفت و ورزش و جوانان افتتاح شد.

سالن ورزشی شهدای لافت قشم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکشنبه شب به مناسبت دهه فجر، سالن ورزشی چند منظوره شهدا بندر تاریخی لافت شهرستان قشم با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

سالن ورزشی بندر تاریخی لافت از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم جهت رشته‌های والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال و ورزش‌های رزمی در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با زیربنای 860 متر مربع با هفت میلیارد ریال اعتبار و دارای ظرفیت پذیرش 600 نفر تماشاگر از محل اعتبارات وزارتخانه نفت و ورزش و جوانان احداث شده است.

امام جمعه شهرستان قشم در آیین افتتاح این پروژه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگ و با عظمتی داشته و یکی از دستاوردهای مهم امکانات رفاهی برای مردم بوده و در طول 35 سال گذشته جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی حاصل شده و وضعیت زندگی مردم تغییر کرده است.

حجت‌الاسلام رضا جوکار ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال این است که وضعیت مردم شهر و روستا یکسان باشد و امکاناتی که برای شهر به وجود می‌آید برای روستا هم در نظر گرفته خواهد شد.

وی محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور را بخشی از کارنامه انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: در مسیر محرومیت‌زدایی اقدامات گسترده عمرانی و زیربنایی انجام شد که باعث رشد و بالندگی کشور شده است.

امام جمعه قشم با بیان اینکه ایمان و اعتقاد مردم به خدا و دین، رهبری نهضت و وحدت کلمه سه عامل و شاخص مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده افزود: مردم ایران به خاطر اقتصاد انقلاب نکردند بلکه به خاطر خدا قیام کردند.

این مسئول اذعان داشت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نظام که موجب دوام آن شده، همین ولایت فقیه و نقش بی‌بدیلی است که در حرکت کشور به سوی پیشرفت و ثبات ایفا کرده است.

جوکار تاکید کرد: مسئولان باید قدر این رهبر و امت قدرشناس را بدانند و در راه خدمت به این ملت بزرگوار از هم سبقت بگیرند.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول