اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان عنوان کرد

ایجاد فضایی جدید برای عید نوروز در کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های نوین به دنبال ایجاد فضای شهری آمیخته با رسوم و سنن و حال و هوای عیدانه توأم با معنویت در کوهبنان هستیم.

ایجاد فضایی جدید برای عید نوروز در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی دوشنبه شب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: در دوران خفقان و مملو از ظلم و ستم حکومت پهلوی، رضایت‌مندی مردم و ابراز نظرات آنان در مورد حکومت اهمیت نداشت و هر اعتراضی با گلوله و شکنجه پاسخ داده می‌شد و ساواک به شدیدترین نحو ممکن با مردم برخورد می‌کرد.

وی ابراز داشت: حکومت از آن مردم است و رضایت مردم از دولتمردان به معنای موفق و کارآمد بودن فعالیت‌ها و برنامه‌ها است، اما نارضایتی مردم از رژیم ستم‌شاهی پهلوی، بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی رژیم از اداره امور کشور را نشان می‌داد.

متقی خاطر نشان کرد: دولتی که توانسته باشد، پشتیبانی مردم را از آن خود کند، دولتی سرآمد است در غیر این صورت، صرف پیشرفت و انجام کارهای عمرانی عظیم، دولت موفق شناخته نمی‌شود.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: اصل نفس کار این است که به پشتیبانی مردم برسیم و مردم ایران اسلامی در طول 35 سال گذشته همیشه پشتیبان رهبری نظام و مسئولان خدمتگزار کشور خود بوده‌اند و این حمایت و پشتیبانی را در تمام عرصه‌ها  گاهی از طریق حضور پرشور در تظاهرات و راهپیمایی‌ها و گاهی با استقامت در برابر حربه‌ها و تحریم‌های دشمن به معرض دید گذاشته‌اند.

متقی بیان داشت: تهیه گزارش کامل از برنامه‌های اجرایی و اقدامات و خدمات انجام شده و اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف آن به مردم، استفاده از انتقادات و پیشنهادات آنان کمک قابل توجهی به بهتر شدن فعالیت‌های دولت می‌کند.

وی عنوان کرد: مسئولان شهرستان کوهبنان نیازهای مردم را همواره در نظر بگیرند و سعی در بررسی مشکلات و نقص‌های شهر داشته باشند تا با استفاده از بودجه‌های تخصیص داده شده کم و کاستی‌ها را شناسایی و با اولویت‌بندی برای رفع آنها تلاش کنند.

متقی ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های بالا در کوهبنان بیان داشت: این شهرستان به دلیل جاذبه‌های گردشگری و شگفتی‌های طبیعی هر ساله در ایام نوروز میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است و امسال با برنامه‌ریزی‌های نوین سعی در فراهم کردن فضای شهری آمیخته با رسوم و سنن و حال و هوای عیدانه توأم با معنویت هستیم تا قرب و ارزش ایام فاطمیه نیز حفظ شود.

انتهای پیام/80012/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول