اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام:

بقاع متبرکه ایلام آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: با تدابیر اندیشیده شده بقاع متبرکه ایلام آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شود.

بقاع متبرکه ایلام آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شود

حجت‌الاسلام حسن شهیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام برای ایام نوروز در بقاع متبرکه استان ایلام برنامه‌ریزی کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: یکی از این برنامه‌های فرهنگی برپایی خیمه‌های معرفت است.

وی ادامه داد: قرار است همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در سطح بقاع و امامزادگان شاخص استان از 29 اسفند تا 15 فروردین سال آینده خیمه‌های معرفت نیز در بقاع متبرکه برپا شود.

این مسئول اضافه کرد: سعی می‌شود در این خیمه‌ها غرفه‌های پاسخ گویی به مسائل شرعی، گفتمان‌های دینی و مشاوره برای خانواده‌ها و ... اجرایی شود.

شهیدی تصریح کرد: افزون بر این، برنامه‌هایی ویژه‌ای برای جوانان و نوجوانان، غرفه کودکان با عنوان "قرآن بخوان، جایزه بگیر و غرفه نقاشی"، غرفه "همه واقف باشیم" و نمایشگاه آرامش بهاری با ارائه محصولات فرهنگی در این خیمه‌ها اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در امام زادگانی که ظرفیت برپایی خیمه‌های معرفت نداشته باشند حداقل با ایجاد جایگاه ویژه و در دسترس مردم به منظور استقرار روحانی برای پاسخ گویی به مسائل شرعی و مشاوره اقدام می‌شود.

انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول