اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

آغاز طرح امداد نوروزی از 25 اسفند در خراسان رضوی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت:‌ طرح امداد نوروزی از 25 اسفند در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

آغاز طرح امداد نوروزی از 25 اسفند در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، رضا وفایی‌نژاد در حاشیه نشست کارگروه بهداشت و درمان مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه واحدهای مختلفی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در دانشگاه فعال می‌شود، اظهار داشت:‌ طرح امداد نوروزی در تمامی محورهای برون‌شهری و در شهرهای استان با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مشهد، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشابور تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این طرح 167 پایگاه شامل 69 پایگاه شهری و 98 پایگاه جاده‌ای به همراه 183 دستگاه آمبولانس و یک‌هزار نیرو به زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و مسافران نوروزی در صورت لزوم خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این ایام تمامی اورژانس‌های بیمارستانی، اتاق‌های عمل و ستاد هدایت درمان دانشگاه به صورت 24 ساعته برای هدایت احتمالی بیماران فعال است.

وفایی‌نژاد پوشش برنامه ویژه سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح عنوان کرد و گفت: بر این اساس 6 درمانگاه تخصصی به همراه پزشک و پرستار و پایگاه‌های ویژه اورژانس در اطراف و داخل حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول