اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

برنامه‌ریزی اجرای طرح نوروزی پلیس گیلان آغاز شد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های ترافیکی نوروزی در گیلان آغاز شده است.

برنامه‌ریزی اجرای طرح نوروزی پلیس گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی امشب در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف بی‌سابقه در استان اظهار کرد: طرح زمستانه پلیس برای پیشگیری از حوادث احتمالی از 15 آذر تا 15 اسفند هر سال اجرا می‌شود.

وی بر اطلاع‌رسانی به منظور پیشگیری از عوارض ناشی از حوادث غیر مترقبه تاکید کرد و افزود: حس انسان‌دوستی و کمک به همنوع اصلی‌ترین مولفه در شرایط ویژه است.

قائدرحمتی با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای طرح نوروزی آغاز شده و طبق تجربه سال‌های گذشته و وضعیت فعلی برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس گیلان به آماده‌باش صد درصدی کارکنان این نیرو در بحران برف اشاره کرد و گفت: 250 گروه گشت پلیس در محورهای مواصلاتی گیلان فعال شدند و توانستند در مدت پنج روز بیش از پنج هزار خودروی گرفتار در برف را رهاسازی کنند.

وی با بیان اینکه پلیس تعداد 150 مسافر گرفتار در برف را نجات داده است، خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه‌های امدادی 40 مسیر اصلی را بازگشایی کرده است.

قائدرحمتی از رهاسازی 350 خودروی گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: 250 نفر مسافر در راه مانده با همکاری جمعیت هلال‌احمر اسکان داده شدند.

فرمانده انتظامی گیلان، تمرکز پلیس را در شهرستان‌های رضوانشهر، صومعه‌سرا، بندر انزلی، املش و رودسر عنوان کرد و یادآور شد: امدادرسانی در بازگشایی مسیرهای منتهی به واحدهای صنعتی و کشاورزی از جمله فعالیت‌های پلیس در بحران برف است.

وی با قدردانی از همکاری مردم و ارگان‌های امدادی، تصریح کرد: مردم از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/84001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول