اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد

ارائه خدمات بهداشتی درمانی با کیفیت به مسافران نوروزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان گناباد گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و با کیفیت به مردم و مسافران صورت می‌گیرد.

ارائه خدمات بهداشتی درمانی با کیفیت به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا احمدی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز مسافران زیادی به این شهرستان سفر می‌کنند که باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و با کیفیت به آنها صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا تجهیزات پزشکی باید مورد بررسی و کنترل دقیق قرار گرفته، تعداد پزشکان بخش اورژانس بیمارستان افزایش یابد و ساعات خدمات‌دهی پاراکلینیک نیز به طور دقیق برنامه‌ریزی شود.

احمدی اضافه کرد: از آنجا که برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان آماده خدمت هستند، جدول کشیک پزشکان در همه حوزه‌های تخصصی تنظیم می‌شود.

وی افزود: اعزام اکیپ‌های بازرسان بهداشت، تشدید نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی و اطلاع‌رسانی آدرس و شماره تلفن بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی کشیک و داروخانه‌ها در روی بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله فعالیت‌های این دانشگاه در ایام تعطیلات است.

احمدی گفت: در ایام نوروز توصیه‌های دارویی و بهداشتی در حوزه بهداشت سفر و تغذیه از طریق مراکز بهداشتی درمانی شهرستان ارائه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان گناباد در پایان بر ارائه و اتخاذ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای تعطیلات نوروزی تأکید کرد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول