اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

خرم‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

فرماندار خرم‌آباد گفت: خرم‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

خرم‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان خرم‌آباد خواستار برنامه‌ریزی دقیق این ستاد جهت استقبال از مسافران نوروزی شد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: همه مسئولان موظف هستند که شرایط رفاه، آرامش و امنیت مردم را فراهم کنند و در این راستا نباید از هیچ کوششی دریغ شود.

فرماندار خرم‌آباد در ادامه اظهار داشت: سفر به ویژه در ایام نوروز از جمله فاکتورهای رفاهی مردم است و باید همه توان و امکانات خود را برای تأمین نمودن آسایش و آرامش مردم در این ایام بکار ببندیم.

ولی‌پوری گفت: آب و هوای معتدل، مناظر طبیعی دیدنی، آثار باستانی متنوع، آبشارهای زیبا، مردمان خونگرم و مهمان‌نواز و واقع شدن در مسیر سایر استان‌های خوش آب و هوای کشور فاکتورهای بسیار مهمی است که استان لرستان به ویژه شهرستان خرم‌آباد را در فهرست شهرهای مقصد گردشگران و ایرانگردان قرار داده و هرسال بر آمار این افراد افزوده می‌شود.

فرماندار خرم‌آباد با تجلیل از عملکرد اعضای ستاد خدمات سفر در سال گذشته اظهار داشت: در نوروز گذشته با برنامه‌ریزی این ستاد خدمات خوب و نسبتا مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه شد که موجبات رضایتمندی مسافران و گردشگران را تا حدود نسبتا زیادی فراهم کرد.

ولی‌پوری افزود: در همین راستا با بسیج امکانات و برنامه‌ریزی مدون و تقسیم کار بین همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر از هم اینک به دنبال رفع نقاط ضعف سال‌های گذشته و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران نوروزی و هم‌میهنان عزیز هستیم.

فرماندار خرم‌آباد گفت: در این جلسه شرح وظایف دستگاه‌های عضو ستاد به آنها ابلاغ و از آنان خواسته شده با استفاده از تجارب گذشته خدمات شایانی را در ایام نوروز به مسافران ارائه کنند.

ولی‌پوری توسعه مناطق گردشگری، جذب توریست، ارائه خدمات قابل قبول به گردشگران، معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های استان و شهرستان و در نهایت ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم شهرستان و مشاغل مربوط به صنعت توریسم را از جمله برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/2304/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول