اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‏های استان سمنان تأکید کرد

اجرای دقیق طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران در نوروز 93

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‏های استان سمنان بر لزوم اجرای دقیق طرح افزایش ایمنی و حمل‌ونقل مسافران در نوروز 93 تأکید کرد.

اجرای دقیق طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران در نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش از ظهر امروز با توجه به نزدیک بودن زمان اجرای طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروزی سال 1393 و به منظور بررسی و برنامه‏ریزی مناسب برای اجرای مطلوب طرح نوروزی و نحوه سرویس‏دهی به مسافران، جلسه کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافری با حضور  مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، معاون حمل و نقل و نمایندگان انجمن‌های صنفی و سایر اعضا در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان در این جلسه ضمن تأکید بر اجرای هر چه دقیق‏تر طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروزی سال 1393 بیان داشت: به منظور افزایش ایمنی در ناوگان مسافربری و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، بازدید کامل از تمام ناوگان زیرپوشش توسط مسئولان فنی قبل از اجرای طرح به عمل آمده و هرگونه اشکالات و معایب احتمالی رفع می‏شود.

داود سعدی با اشاره به اجرای مرحله اول پیش‏فروش اینترنتی بلیت به مسافران تصریح کرد: شرکت‏های مسافربری نسبت به پیش‏فروش اینترنتی و حضوری در مرحله دوم با حداکثر ظرفیت اقدام کرده و اطلاع‏رسانی مطلوبی باید در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: با عنایت به روند پیش‏فروش بلیت به مسافران، برای مسیرهایی که تقاضای سفر بالا دارند، سرویس‏های فوق‏العاده در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان افزود: شرکت‏های حمل و نقل مسافر با حداکثر ظرفیت ناوگان زیرپوشش نسبت به سرویس‏دهی به مسافران اقدام می‏کنند.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول