اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

نظرات اتاق بازرگانی کمک قابل توجهی به تصمیم‌گیری‌های دولت می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: نقطه نظرات اعضای اتاق بازرگانی کمک قابل توجهی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها به دولت و مجلس می‌کند.

نظرات اتاق بازرگانی کمک قابل توجهی به تصمیم‌گیری‌های دولت می‌کند

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از زمانی که دولت یازدهم آغاز به کار کرده دو مقوله را به خوبی پیگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه خوش قولی دولت یازدهم نسبت به صحبت‌ها و شعارهایی که داده بودند یکی از مسائلی است که از زمان آغاز به کار به این مقوله پرداخته است، تصریح کرد: پیگیری کارها و برنامه‌ها در یک فضای شفاف و روشن از دیگر مسائلی است که سبب خوشایند همه شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ابراز داشت: زمانی که از حماسه سیاسی صحبت می‌شد همه تصور داشتند که این حماسه با انتخابات پایان می‌پذیرد در حالی که در حال حاضر نیز این حماسه ادامه دارد و با حماسه اقتصادی پیوند خورده است.

جمیلی با تاکید بر اینکه دولت به منظور ایجاد حماسه اقتصادی مبتنی بر شرایط و نیازهای روز حرکت می‌کند، اضافه کرد: جدا از شتاب‌زدگی و یک سری کاستی‌هایی که ممکن است در تسریع کارها پیش آید هر چه گشایش سیاسی صورت گیرد فضا برای روابط تجاری ایران و سایر کشورها به وجود می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان بزرگ‌ترین و تنها تشکل بین‌المللی بخش خصوصی جایگاه و نقش بسیار پر رنگی را در توسعه مناسبات اقتصادی کشوری و حتی در سطح بین‌المللی دارد، بیان داشت: اگر قدری نسبت به تبیین و ارتقای جایگاه اتاق و مشارکت اعضای آن در تصمیم‌سازی‌ها توجه بیشتری شود نقطه نظرات اعضای اتاق بازرگانی و دارندگان کارت بازرگانی می‌تواند کمک شایانی به دولت در تصمیم‌گیری‌ها و به قوه مقننه در تصمیم‌سازی‌ها بکند.

وی اعلام آمادگی کرد که اتاق بازرگانی استان زنجان و سایر اتاق‌های بازرگانی بتوانند در خدمت توسعه روابط تجاری و اقتصادی خود با نقاط مختلف باشند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که می‌تواند نقطه قوت آن باشد، ادامه داد: امیدواریم بتوان از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان استفاده کرد.

انتهای پیام/73006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول