اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه خبر داد

صدور کارت عضویت در اتاق بازرگانی برای فعالان بخش کشاورزی

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از ساز و کار جدیدی برای عضو شدن فعالان بخش کشاورزی در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: به ‌زودی برای فعالان بخش کشاورزی کارت عضویت در اتاق را صادر می‌کنیم.

صدور کارت عضویت در اتاق بازرگانی برای فعالان بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته کشاورزی اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری چنین جلساتی، رفع مشکلات و موانع بخش خصوصی و ایفای نقش بهتر تشکل‌های این بخش در برنامه‌های استان است.

وی تصریح کرد: در جلسات مختلفی که با استاندار داشتیم مشکلاتی که استان کرمانشاه در حوزه‌های تجارت خارجی با آن مواجه بوده را مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، هر یک از بخش‌ها در استان باید از ظرفیت‌های موجود همان بخش، نهایت استفاده را برده و در این جلسات دیدگاه‌ها و نظرات خود را اعلام کنند.

کاشفی خاطرنشان کرد: در تمام حوزه‌ها تشکل‌های بخش خصوصی، اصناف و اتحادیه‌ها چالش‌های پیش‌روی هر بخش و راهکارهای مناسب را به این کمیته ارائه دهند تا مورد بررسی و در صورت امکان پیگیری لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم در اقتصاد استان کرمانشاه بخش کشاورزی است، تاکید کرد: فعالان بخش کشاورزی و مسئولان در این نشست، سعی کنند با هم‌اندیشی و هم‌فکری مهمترین مشکلات این حوزه را مشخص کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اتاق بازرگانی را اتاق تشکل‌ها عنوان کرد و افزود: اتاق بازرگانی در تلاش است که امکانات را برای حل و فصل مشکلات پیش‌روی بخش کشاورزی فراهم کند.

این مسئول پیشنهادات ارائه شده را به دو بخش تقسیم کرد و گفت: برخی از این تصمیمات قابلیت اجرا در استان دارند، ولی برخی دیگر قابلیت حل با استفاده از قانون بالادستی داشته که با پیگیری وزارت جهاد کشاورزی امکان برطرف شدن آن‌ها وجود دارد.

کاشفی با بیان اینکه سیاست ما تعامل با بخش دولتی است، بیان داشت: مدیران دولتی به‌ دلیل اینکه در جایگاه حاکمیتی قرار داشته، زاویه دید متفاوتی با بخش خصوصی دارند که البته قابل احترام است.

به گفته این مسئول، بخش خصوصی باید به این خودباوری برسد که اگر اتفاقی در کشور رخ دهد، بخش خصوصی می‌تواند آن را به ‌راحتی حل کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی طرف فرد خاصی را نمی‌گیرد، تصریح کرد: اعضا و فعالان بخش کشاورزی باید در فضای مطلوب از پتانسیل‌های موجود به‌ خوبی استفاده کنند.

وی از ساز و کار جدیدی برای عضو شدن فعالان بخش کشاورزی در اتاق بازرگانی نیز خبر داد و اذعان داشت: به‌ زودی برای فعالان بخش کشاورزی کارت عضویت در اتاق را صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول