اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج:

هیئت تجاری اتاق بازرگانی سنندج عازم مالزی شد

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج از اعزام یک هیئت تجاری، بازرگانی از سنندج به مالزی خبر داد.

هیئت تجاری اتاق بازرگانی سنندج عازم مالزی شد

زاهد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این هیئت امروز به مالزی اعزام می‌شوند و به مدت یک هفته در آنجا رایزنی‌هایی در خصوص سرمایه‌گذاری انجام خواهند داد.

به گفته وی، ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری به تجار و سرمایه‌گذاران کشور مالزی مهم‌ترین هدف از اعزام این هیئت تجاری بازرگانی است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج،  گفت: دیدار با تجار و بازرگانان کشور مالزی، دیدار از سفارت ایران در مالزی و بازدید از چهار نمایشگاه مالزی از دیگر برنامه‌های هیئت تجاری بازرگانی اتاق سنندج به این کشور است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تجاری بازرگانی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج متشکل از 15 نفر از تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و بخش صنعت استان است که گسترش روابط تجاری را در دستور کار دارند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج ضمن اعلام این‌که این نخستین سفر هیئت تجاری بازرگانی سنندج به مالزی است، گفت: قبل از این هیئت‌هایی نیز به کشورهای چین، ارمنستان، ترکیه و عراق اعزام شده بودند.

صالحی در پایان عنوان کرد: پذیرش 2 هیئت تجاری بازرگانی از کشورهای ارمنستان و عراق در برنامه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج وجود دارد که تا پایان امسال انجام خواهد شد.

به گزارش فارس؛ این هیئت به سرپرستی زاهد صالحی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج به کشور مالزی اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/79001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول