اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی خبر داد

تشکیل اتاق فکر کارآفرینی و بازرگانی در قم

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی از تشکیل دو اتاق فکر دانش کارآفرینی و اتاق فکر بازرگانی در حاشیه برگزاری این کنفرانس خبر داد.

تشکیل اتاق فکر کارآفرینی و بازرگانی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد شیرازی‌پور در مراسم افتتاح دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی که در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج ) برگزار شد با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری این کنفرانس اظهار کرد: در راستای برگزاری این کنفرانس 9 کمیته راهبردی تشکیل شد و برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره را دنبال کرد.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 900 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، بیان کرد: در راستای غنای علمی این کنفرانس تلاش زیادی داشتیم و کمیته علمی کنفرانس برنامه‌ریزی‌های دقیقی را اجرایی کرد.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی از اهدای لوح تندیس کنفرانس به تمام پژوهشگران شرکت کننده اشاره کرد و اظهار داشت: خلاصه مقالات و مجموعه مقالات به صورت مجزا منتشر شده و تمام مقالاتی که در کنفرانس پذیرفته شدند در ژورنال ISI نمایه شده‌اند.

وی از ارائه 120 مقاله به صورت شفاهی و حضوری و بیش از 800 مقاله به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: در حاشیه برگزاری این کنفرانس کارگاه‌های علمی شامل نوآوری در علوم انسانی، استعدادیابی و برند برگزار می‌شود.

شیرازی‌پور اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده برگزاری و تشکیل دو اتاق فکر دانش کارآفرینی و اتاق فکر بازرگانی بوده است و برای اینکه نتایج و دستاوردهای این کنفرانس به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد، کمیته نظارت و ارزشیابی نیز تشکیل شده است.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول