اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در6 ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت

صدور 1689 گواهی مبداء در اتاق بازرگانی آبادان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری یک هزار و 689 گواهی مبداء از این اتاق صادر شده است.

صدور 1689 گواهی مبداء در اتاق بازرگانی آبادان

غلامرضا اکبری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری در مجموع یک هزار و 689 گواهی مبداء از سوی اتاق بازرگانی آبادان صادر شده است.

وی افزود: ارزش وزنی این گواهی‌های مبداء صادره از لحاظ وزنی بیش از 3 میلیون و 87 هزار تن ارزش داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان ادامه داد: از نظر ارزش دلاری نیز تعداد گواهی‌های مبداء صادره به ارزش یک میلیارد و 602 میلیون و 216 هزار و 526 دلار بوده است.

اکبری‌زاده تصریح‌کرد: بیشترین گواهی‌های مبداء صادره در این مدت متعلق به تیرماه است که 309 فقره بود و کم‌ترین آن در شهریور ماه با 248 گواهی مبداء بوده است.

وی اضافه‌کرد: از نظر ارزش نیز گواهی‌مبداءهای صادره در خرداد ماه با 433 میلیون و 25 هزار و 928 دلار بیشترین ارزش را داشته‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با مقایسه گواهی‌های مبداء صادره در شش ماه نخست سال گذشته با امسال خاطرنشان‌کرد: در شش ماهه نخست سال گذشته 2 هزار و 80 فقره گواهی مبداء صادره شده است.

اکبری‌زاده افزود: همچنین از لحاظ ارزش وزنی نیز بیش از یک میلیون و 740 هزار تن ارزش گواهی‌های مبداء است که در سال گذشته صادر شده است.

وی گفت: از نظر دلاری نیز یک میلیارد و 210 میلیون 463 هزار و 965 ارزش گواهی‌های مبداء صادره در شش ماه نخست سال گذشته بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان تصریح‌کرد: با وجود اینکه تعداد گواهی‌های مبداء صادره در سال 92 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته اما از لحاظ ارزش دلاری با افزایش روبرو بوده است.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول