اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ‌کل دادگستری کرمان:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش وحدت برای دفاع از انقلاب است

رئیس ‌کل دادگستری استان کرمان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وحدت کلمه همه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب است.

راهپیمایی 22 بهمن نمایش وحدت برای دفاع از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در جمع امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر اظهار داشت: نخستین نیرویی که در حوادث و بلایا حضور مؤثر، مفید، سریع و آموزش دیده‌ای دارد، هلال‌احمر است که باید از آنها قدردانی کرد.

وی اسلام، امام و وحدت و حضور مردم را از عوامل اصلی پیروزی و دوام انقلاب دانست و بیان داشت: بزرگترین مانع و سد در مقابل انقلاب ایران همین دو رکن اساسی بود و دشمن تلاش می‌کرد تا این اصول را از انقلاب بگیرد و نظام را به شکست بکشاند.

توکلی تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا امام را از انقلاب بگیرد اما این موضوع شدنی نبود، زیرا شخص امام از مردم و اعتقادات آنها جدایی‌ناپذیر بود و آنها تلاش کردند تا ایده‌های امام را در جامعه کمرنگ کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان جمهوریت و اسلامیت نظام را دو رکن مهم انقلاب از دیدگاه امام توصیف کرد و افزود: دشمن به دنبال این است که بین مردم اختلاف انداخته و وحدت مردم را از بین ببرد.

توکلی تصریح کرد: اگر دشمن می‌توانست در بین اقشار مختلف مردم رخنه کرده و اختلاف بیندازد، بسیاری از اهدافش عملیاتی می‌شد و امروز بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب هنوز مردم در همه صحنه‌های انقلاب بر سر آرمان‌ها و ارزش‌ها ایستاده‌اند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و وحدت کلمه بزرگترین دژ در مقابل توطئه‌های استکبار است.

توکلی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وحدت کلمه همه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب است و موجب ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف خود شده و وحدت کلمه را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/2446/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول