اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

22 بهمن بار دیگر اتحاد خود را به جهانیان ثابت می‌کنیم

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری، 22 بهمن امسال بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان ثابت کرده و پاسخ محکمی به سیاستمداران آمریکایی و غربی می‎دهند.

22 بهمن بار دیگر اتحاد خود را به جهانیان ثابت می‌کنیم

سعید زمانیان در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: دهه فجر یادآور روزهای پرشکوهی است که در آن ندای آزادی‎خواهی در جای جای میهن اسلامی طنین‌انداز شد.

وی افزود: در بهمن 57 ملت مبارز و انقلابی ایران با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، بساط نظام ستمشاهی را برچیدند و با رهبری امام خمینی(ره) بنیان یک حکومت اسلامی را بنا گذاشتند.

زمانیان با اشاره به نقش ولی‌فقیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پیوند بین امام و امت سبب شده تا این انقلاب روز به روز قدرتمندتر و بر موانع و توطئه‌های دشمن پیروز شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر به همه جهانیان ثابت می‌کنند که لحظه‌ای از نظام اسلامی خود فاصله نگرفته‌اند.

زمانیان با بیان اینکه ملت ایران، مردمی نکته‌سنج و موقعیت‌شناس هستند، خاطرنشان کرد: حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف و حساس و موقعیت‎سنجی آن‌ها سبب شده تا هیچگاه نقشه‌های شوم دشمن عملی نشود.

وی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری نیز همراه و همگام با سایر مردم کشور 22 بهمن امسال بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان ثابت کرده و پاسخ محکمی به سیاستمداران آمریکایی و غربی می‎دهند.

انتهای پیام/68004/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول