اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

تزریق روزانه 202 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی به خطوط سراسری گاز

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تزریق روزانه 202 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی به خطوط سراسری گاز خبر داد.

تزریق روزانه 202 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی به خطوط سراسری گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود حسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و روز به روز شاهد رشد و توسعه این مجتمع عظیم هستیم.

وی افزود: تلاش برای افزایش تولیدات و افزایش سطح کیفی آن با جدیت انجام می‌شود و تاکنون به موفقیت خوبی در این مسیر رسیده‌ایم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود در شرایط کنونی، روزانه 280 میلیون مترمکعب گاز ترش در پالایشگاه‌های پارس جنوبی تصفیه و به خطوط سراسری گاز کشور ارسال می‌شود.

حسنی بیان کرد: کارکنان و مدیران و کارشناسان فنی این مجتمع گازی در راستای تامین گاز مردم مناطق مختلف کشور در فصل زمستان به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و در روزهای اخیر به دلیل شدت سرما و نیاز مردم به گاز، حتی برای استراحت نیز به خانه نرفته و شبانه‌روزی کار می‌کنند.

وی  یادآور شد:  هم‌اکنون شاهد تحویل روزانه بیش از 280 میلیون مترمکعب گاز ترش در مجتمع گازی پارس جنوبی هستیم که از این میزان گاز 202 میلیون متر مکعب پس از فرآورش و شیرین‌سازی به خطوط سراسری تزریق می‌شود.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: این مجتمع هیچ گونه محدودیتی در تحویل مایعات گازی به مجتمع‌های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی ندارد و با تمام توان در این مسیر اهتمام می‌ورزیم.

حسنی افزود: با تمام توان و ظرفیت موجود برای خدمت‌رسانی به مردم اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول