اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس‌:

سکوی 18 پارس جنوبی 7 اسفندماه ‌به آب‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس اظهار امیدواری کرد هفتم اسفندماه سال جاری شاهد تکمیل سکوی 18 پارس جنوبی در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر و به آب‌اندازی این سکو باشیم.

سکوی 18 پارس جنوبی 7 اسفندماه ‌به آب‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، علی اکبر شعبان‌پور بعد از ظهر امروز در بازدید از یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر که با حضور مسئولان شرکت نفت و تاسیسات دریایی ایران صورت گرفت اظهار کرد: امروز به همراه مسئولان شرکت پتروپارس و مدیران تاسیسات دریایی ایران و به‌منظور انجام بازدید از سکوهای فازهای 12 و 18 پارس جنوبی در خرمشهر حضور یافتم.

وی اضافه کرد: در این بازدید از روند اجرا و مراحل ساخت سکوهای این فازها اطلاعاتی کسب کردیم که بسیار مثمرثمر بوده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: در این بازدید همچنین نسبت به بازدیدی که 14 آذرماه امسال از سکوهای فاز 12 و 18 صورت گرفت پیشرفت کار بسیار خوب ارزیابی شده و بسیاری از مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت رفع شده است.

وی ادامه داد: این امیدواری وجود دارد که بتوانیم بر‌اساس زمان‌بندی انجام شده کارهای مربوط به سکوهای را انجام دهیم و در ارتباط با سکوی فاز 18 پارس جنوبی روند تکمیلی را هر چه سریع‌تر پیگیری کنیم.

شعبان‌پور ابراز داشت: امیدواریم تا هفتم اسفندماه سال جاری و پیش از پایان سال 92 بتوانیم شاهد تکمیل سکوی 18 پارس جنوبی و حرکت آن به سوی دریا باشیم.

انتهای پیام/‌72001/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول