اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس خبر داد

برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگان منطقه ویژه پارس جنوبی

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس از برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگان منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگان منطقه ویژه پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین قربانی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: در دهه فجر چند ویژه‌برنامه ارزشمند در منطقه پارس جنوبی تدارک دیده شده است.

وی افزود: کیفیت برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های اخیر رشد محسوسی داشته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس از برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگان منطقه ویژه پارس همزمان با جشن سی و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

قربانی تاکید کرد: مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مدیران،‌ بازنشستگان و کارکنان سازمان در سالن همایش‌های خلیج فارس در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس بازنشستگان صنعت نفت را سرمایه‌هایی ارزشمند و گرانبها برای اعتلا و بالندگی این صنعت دانست.

قربانی عنوان داشت: پیشرفت‌های حاصل شده در پایتخت انرژی کشور،‌ نتیجه چندین دهه خدمت این عزیزان در پیشانی جهاد اقتصادی کشور است که موجبات استقلال و خودکفایی ایران اسلامی را فراهم ساخته‌اند.

وی با ابراز تشکر از تمامی فرهیختگان صنعت نفت،‌ برگزاری این مراسم را گامی مهم و موثر در راستای هم‌افزایی نیروهای انسانی و زمینه‌ساز انتقال دانش از نسل دیروز به معماران فردا برشمرد.

قربانی همچنین با تقدیر از نقش خانواده‌های بازنشستگان در به ثمر رسیدن طرح‌های بزرگ ملی و فرا ملی واقع در پایتخت انرژی کشور و صبوری آنان در تحمل ایام خدمت همسر در مناطق نفتی گفت: امیدوار هستیم که ایام بازنشستگی این عزیزان با تمهیداتی که سازمان اندیشیده،‌ به نحوی شایسته سپری شود و قسمتی از زحماتی که این خانواده‌ها متحمل شده‌اند اجر نهاده شود.

وی ضمن برشمردن بخش‌های مهم برنامه جشن تجلیل از بازنشستگان سازمان منطقه ویژه پارس،‌ خواستار استفاده از دانش، تجارب و مهارت‌های گرانقدر این سرمایه‌های واقعی صنعت نفت در پیشبرد اهداف والای صنعت بالنده نفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول