اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی باشکوه انجام شد

افتتاح همزمان 5 پایگاه مقاومت بسیج در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

پنج پایگاه مقاومت بسیج در مجتمع گازی پارس جنوبی در مراسمی با حضور مردم و مسئولان افتتاح شدند.

افتتاح همزمان 5 پایگاه مقاومت بسیج در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عصر امروز در آیینی با حضور مردم و مسئولان، پنج پایگاه مقاومت بسیج در پنج پالایشگاه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به طور همزمان افتتاح شد.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی در این مراسم ضمن تبریک طلیعه 22 بهمن ماه به مدیران، کارکنان و مهمانان در مراسم اظهار داشت: افتتاح همزمان پایگاه‌های مقاومت بسیج در ایام دهه مبارک فجر را به فال نیک می‌گیریم.

مسعود حسنی در ادامه دهه مبارک فجر را یادآور رشادت‌ها، شهامت‌ها، فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملت خداجوی ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: دهه مبارک فجر یادآور ثبات پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی آوای الله اکبر بر شلیک مسلسل‌ها است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است اظهار داشت: گرایش دینی، مردمی بودن انقلاب، وحدت کلمه، رهبری مرجعیت، اعتصام به حبل الله، عدم وابستگی به شرق و غرب، عقیده و هدف مشترک و حمایت از مظلومین در مقابل استکبار از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است.

مدیر عملیات مجتمع گازی نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج برای دفاع از ارزش‌های اسلامی شکل گرفت ابراز داشت: اگر بسیج در عرصه نظامی، بهداشت، سازندگی و اقتصاد وارد می‌شود بخاطر این است که امروز این موارد در سطح کشور اسلامی مطرح و یک ارزش است.

محمد منبتی در ادامه با اشاره به افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج در پالایشگاه‌های مجتمع گفت: امیدوارم این پایگاه‌ها بتوانند با جذب حداکثری، اثربخشی خودشان را در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کنند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول