اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

اجرای 50 ویژه‌برنامه دهه فجر توسط بسیجیان در پارس جنوبی

فرمانده سپاه عسلویه از اجرای 50 ویژه‌برنامه دهه فجر توسط بسیجیان در پارس جنوبی خبر داد.

اجرای 50 ویژه‌برنامه دهه فجر توسط بسیجیان در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی عصر امروز در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز کشور ایران اسلامی با مدیریت منحصر به‌فرد رهبر معظم انقلاب، نظامی بسیار کارآمد در سراسر دنیاست.

وی خاطرنشان کرد: بسیج میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار دوراندیش انقلاب اسلامی برای پاسداری از نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه عسلویه در ادامه به شاخص دیگر کشور اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در این نظام مردمانی نجیب، بسیار خوب و ولایتمدار حضور دارند که در مقابل دشمنان سرسخت و بی‌رحم، مستحکم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به تشکیل نیروی بسیج به فرمان معمار کبیر انقلاب اظهار داشت: امروز اقشار 18 گانه بسیج در تمام زمینه‌ها با توجه به ماموریتی که پیش می‌آید، فعالیت و حضور دارند.

رفعتی گفت: الحمدلله بسیج در شهرستان عسلویه، در تمامی زمینه‌های بسیج محلات، کارمندی، کارگری و مهندسی حضور فعال دارند.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مهندس شعبانپور و مهندس حسنی در همراهی با فعالیت‌های گوناگون بسیج خاطرنشان کرد: افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج در پالایشگاه‌های مجتمع در ایام دهه مبارک فجر را به تمامی بسیجیان تبریک می‌گویم.

فرمانده سپاه عسلویه از اجرای 50 ویژه‌برنامه دهه فجر توسط بسیجیان در پارس جنوبی خبر داد و ابراز داشت: تعدادی از این برنامه‌ها اجرایی شده و تعدادی نیز در ایام پیش رو اجرایی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان و گرامیداشت دهه مبارک فجر به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) در محل ساختمان مرکزی پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول