اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه پارس:

پارس جنوبی آماده حمایت از ورزش استان بوشهر است

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه پارس گفت: پارس جنوبی آماده حمایت از ورزش استان بوشهر است.

پارس جنوبی آماده حمایت از ورزش استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی مقاتلی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان فوتبال استان بوشهر در منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی توجه خاصی به محیط پیرامونی دارد و به ویژه در امر ورزش مشارکت خوبی داریم.

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه پارس با اشاره به حمایت‌های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت از حوزه ورزش و ورزشکاران استان بوشهر افزود: با حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی صنعت بالنده نفت روزهای درخشان ورزش استان بوشهر در پیش است.

مقاتلی با اشاره به نقش آموزش در توسعه و پیشرفت ورزش و ورزشکاران گفت: آموزش‌های مبتنی بر اصول و علوم روز می‌تواند مسیر را برای رشد و تعالی ورزشکاران در سطوح مختلف فراهم سازد.

مدیر خدمات شهری پارس جنوبی با اشاره به برگزاری دوره‌های متعدد ورزشی در طول سال از سوی این سازمان خاطرنشان ساخت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دوره‌های متعدد ورزشی در قالب تئوری و عملی پیش‌بینی شده که این دوره‌ها همزمان کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه و جامعه محلی و محیط پیرامونی را پوشش می‌دهد.

مقاتلی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های ورزشی سازمان منطقه ویژه پارس و حمایت این سازمان از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی استان بوشهر افزود: این سازمان با تشکیل تیم‌های مختلف ورزشی تمام سعی و تلاش خود را در بسترسازی برای کشف استعدادهای برتر ورزشی استان و معرفی این ورزشکاران به سطوح ملی و بین‌المللی به‌کار گرفته است.

وی تصریح کرد: تیم ووشوی پارس جنوبی یکی از تیم‌های ورزشی تحت پوشش این سازمان است که در لیگ برتر ووشوی کشور توانسته با استفاده از ورزشکاران بومی استان بوشهر نتایج درخشانی کسب کند و هم‌اکنون نیز در پایان هفته هشتم لیگ برتر ووشوی کشور در صدر این رقابت‌ها قرار دارد.

مقاتلی حمایت سازمان منطقه ویژه پارس از تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر را یکی دیگر از اقدامات حمایتی از ورزشکاران استان بوشهر برشمرد.

وی گفت: بر اساس تاکید و دستور مدیرعامل سازمان و عزم به وجود آمده در سطوح مدیریتی این سازمان و شرکت ملی نفت ایران فضا برای حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی افتخارآفرین فراهم شده بود و این سازمان به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران با تحت پوشش قراردادن تیم دریانوردان بوشهر در لیگ فوتبال ساحلی کشور توانست قدمی کوچک در مسیر قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بردارد.

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه پارس افزود: این سازمان بر اساس رسالت و وظایف محوله در راستای توسعه و ارتقاء سلامت کارکنان و جامعه محلی در پایتخت انرژی کشور تمامی عزم خود را جزم کرده است.

وی اضافه کرد: پارس جنوبی با بسیج تمام امکانات و زیرساخت‌های ورزشی موجود در سازمان همواره آماده حمایت از فعالیت‌های ورزشی ورزشکاران استان بوشهر و محیط پیرامونی با صنعت نفت و شاغلان و کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول