اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زنجان:

جشن بزرگ انقلاب در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری جشن بزرگ انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

جشن بزرگ انقلاب در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی امیری صبح امروز در حاشیه برگزاری جشنواره موسیقی، زمان برگزاری جشن بزرگ انقلاب را ساعت 15.30 اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ انقلاب در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهر زنجان برپا می‌شود، تصریح کرد: از عموم مردم دعوت می‌شود در این جشن بزرگ حضور داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ها و آیتم‌های مختلف و متنوعی برای جشن بزرگ انقلاب پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: سخنرانی مسئولان استانی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

امیری با اشاره به اینکه موسیقی، جنگ شادی، میان‌پرده، شعرخوانی و تجلیل از دیگر آیتم‌های مراسم جشن بزرگ انقلاب در شهر زنجان محسوب می‌شود، یادآور شد: از خانواده شهدا، ایثارگران، نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی شهر نیز در این مراسم بزرگ تجلیل به عمل می‌آید.

این مسئول در زمینه برگزاری عصر شعر «فجر انقلاب» نیز با بیان اینکه این برنامه‌ها سبب رونق ادب و شعر می‌شود، ادامه داد: همچنین فرصتی است که شاعران جوان بتوانند در موضوعات و سبک‌های مختلفی استعدادهای خود را نشان دهند.

وی برگزاری جشنواره موسیقی را فرصتی برای رقابت 13 گروه موسیقی دانست و افزود: استقبال هنرمندان و مردم از این جشنواره بسیار چشمگیر است.

انتهای پیام/73006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول