اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر کمیجان:

مسئولان در دهه فجر مردم را بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا کنند

امام جمعه شهر کمیجان گفت: مسئولان مردم را بیش از پیش با دستاوردها و برکات انقلاب در این ایام باشکوه و خجسته آشنا کنند.

مسئولان در دهه فجر مردم را بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علی مقدسی‌پور صبح امروز در مراسم جشن انقلاب مردم روستای امام‌زاده عباس بخش میلاجرد اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در این ایام خجسته با اطلاع‌رسانی به مردم به نحو مطلوبی تبیین شود تا آنها بیشتر با برکات این انقلاب آشنا شوند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر در راستای ارتقای آگاهی عمومی مردم به ویژه نسل جوان از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری برگزار شده و باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم کوشید.

امام جمعه شهر کمیجان ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در آیین‌های دهه فجر و تاثیرگذاری آن در سطح جامعه در راستای حفظ و دفاع از ارزش‌های انقلاب و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش بسیار موثری دارد.

مقدسی‌پور با بیان اینکه دهه فجر نشان‌دهنده عزت مردم ایران در جهان است، بیان کرد: دهه فجر ثمره انقلاب‌های مختلف در طول تاریخ اسلام بوده که در بهمن 57 با ورود تاریخی امام خمینی(ره) و تقدیم شهدای بسیاری شکوفه داد.

وی اضافه کرد: سال‌ها بود ایران در خفقان و ظلم و جور به سر می‌برد و مردم در تنگناهای مختلفی زندگی می‌کردند، اما امام خمینی (ره) پرده‌های غفلت را از دیدگان ملت کنار زد و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در سراسر ایران طنین‌انداز کرد.

امام جمعه کمیجان در خاتمه بر لزوم مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و ادامه داد: امروز دشمنان به بهانه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به این نظام هستند، اما مردم با بصیرت ایران اعم از زن و مرد، پیر و جوان بار دیگر با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان این یاوه گویان خواهند زد.

انتهای پیام/87013/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول