اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

79/بهار92

محمودی: دستاوردهای انقلاب مقدس ایران اسلامی توسط مسئولین تبیین شود

فرمانده سپاه بیجار بر تبیین دستاوردهای انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مسئولین و توجه ویژه به این مهم تأکید کرد.

محمودی: دستاوردهای انقلاب مقدس ایران اسلامی توسط مسئولین تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی عصر امروز در مراسم یادواره شهیده سیده‌طاهره هاشمی و سه شهید گمنام شهرستان بیجار که با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و امام جمعه بیجار و جمعی از بسیجیان در حسینیه گلزار شهدای بیجار برگزار شد با تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی بر تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران و توجه مسئولین به این امر خطیر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه شهیدان با ایثار و از خود گذشتگی و با خون خود موجبات سرفرازی ایران اسلامی را در تمام جهان فراهم کردند بر تداوم راه شهیدان والامقام تأکید کرد.

محمودی با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون خون شهدا و معنویت و خلوص و عنایت خداوندی است افزود: انقلاب با خون شهیدان به پیروزی رسید و در سایه برکات این انقلاب، ایران اسلامی همواره در جهان در تمامی زمینه‌ها و میادین حرف اول را خواهد زد.

این مسئول، فرهنگ شهادت‌ را بخشی از فرهنگ دینی و ملی ایرانیان عنوان و تصریح کرد: فرهنگ شهادت نسخه شفابخش حفاظت از کشور در برهه‌های مختلف زمان و تاریخ است.

به گفته وی، ملت ایران با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) موجب رهایی کشور از بند استکبار جهانی شدند.

فرمانده سپاه بیجار در پایان با بیان اینکه انقلاب بین دین و حکومت الفتی ناگسستنی ایجاد کرد گفت: حرکت انقلاب ایران بر پایه و اساس اسلام و دین اسلام بود و در سایه‌ دینداری و پیروی از خط ولایت به پیروزی جاودانه دست یافت.

انتهای پیام/79015/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول