اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار عنوان کرد

حکومت دینی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی

امام جمعه رودبار گفت: مهم‎ترین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت دینی در قالب جمهوری اسلامی بوده که خداوند نصیب ملت ایران کرده است.

حکومت دینی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‎الاسلام عباس گروهی صبح امروز در جمع تعدادی از مدیران این شهرستان با تبریک ایام‎الله دهه فجر اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است که باید به دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.

گروهی تصریح کرد: اگر نظری گذرا به این 35 سال انقلاب داشته باشیم، دستاوردهای بزرگی را می‌توانیم، بیان کنیم که مهم‎ترین و بزرگترین آنها تشکیل حکومت دینی در قالب جمهوری اسلامی است که خداوند نصیب ملت ایران کرده است.

وی افزود: مردم‎سالاری از دیگر دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که در این نظام حاکم است، البته مردم‎سالاری دینی و حکومتی که متکی به آرا مردم باشد، زیرا قبل از انقلاب اگر به ظاهر انتخاباتی برگزار می‎شد در واقع هر کسی را که خود قصد داشتند، انتخاب می‎کردند.

گروهی حاکمیت ارزش‎های دینی را از دیگر این دستاوردها ذکر و عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی چیزی به نام ارزش نداشتیم و آنچه وجود داشت، ضد ارزش بود، اما امروزه ارزش‎هایی مانند شهید، بسیجی، شهادت و مسجد ارزش هستند.

وی یکی دیگر از مهم‎ترین این دستاوردها را قطع دست بیگانه و چپاول‎گران از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و ابراز داشت: با تشکیل حکومت اسلامی، حکومت طاغوتی از بین رفت و حکومتی با صبغه الهی و الگویی ولایت فقیه ترسیم شد در واقع اقتدار و استقلال را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد و امروزه به برکت این نظام مقدس شاهد خدمات ارزنده فراوانی برای مناطق محروم هستیم.

انتهای پیام/80009/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول