اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اظهار بی‌اطلاعی اتاق اصناف از نمایشگاه مبلمان در زنجان

نمایشگاهی که بدون مجوز اصناف برگزار می‌شود

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: نمایشگاه مبلمان خارج از سایت نمایشگاهی در زنجان بدون مجوز اتاق اصناف بوده و اطلاعاتی از آن ندارند.

نمایشگاهی که بدون مجوز اصناف برگزار می‌شود

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجوز نمایشگاه مبلمانی که خارج از سایت نمایشگاهی در زنجان برپا می‌شود توسط مجمع امور صنفی استان صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اطلاعاتی در زمینه برگزاری نمایشگاه مبلمان که خارج از سایت نمایشگاهی کاسپین است، نداریم، خاطرنشان کرد: مجمع امور صنفی استان به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه‌ها در جریان برگزاری چنین نمایشگاهی نیست.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در جریان برگزاری نمایشگاه مبلمان مذکور نیست، تصریح کرد: متاسفانه هیچ گونه اطلاعی از اینکه مجوز برگزاری چنین نمایشگاهی چگونه صادر شده است، وجود ندارد.

شریفی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه 28 بهمن ماه سال جاری نمایشگاه«خانه مدرن» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان برگزار می‌شود، مبل‌سازان استان برای این نمایشگاه‌ برنامه‌ریزی‌های مختلفی کرده‌اند، اضافه کرد: مبل‌سازان استان منتظر این هستند که در سال، دو بار نمایشگاه برگزار شود و آنها محصولات خود را از این طریق به فروش رسانند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر نامه‌ای توسط مجمع امور صنفی استان زنجان ارسال شده است تا جلوی برگزاری نمایشگاه خارج از سایت گرفته شود، ادامه داد: باید ارگان‌های دیگری چون اماکن و نیروی انتظامی نیز به این موضوعات رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی اعتراض کسبه زنجان این است که اطلاع رسانی در زمینه برگزاری چنین نمایشگاهی به آنها صورت نمی‌گیرد، بیان داشت: مجوز برگزاری نمایشگاه خارج از سایت در ورزشگاه کارگران توسط مجمع امور صنفی صادر شده و هماهنگی‌های لازم با مجری نمایشگاه نیز صورت گرفته بود.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه مجری نمایشگاه برگزار شده در کاسپین نیز به کسبه بومی زنجان اطلاع رسانی نکرده بود که اعتراضات آنها را به دنبال داشت، یادآور شد: به همین دلیل نمایشگاه 10 روز به تعویق افتاد تا اطلاع رسانی صورت گیرد.

شریفی با اشاره به اینکه طی نشست‌ها و هماهنگی‌هایی که در استان صورت گرفته است فقط نمایشگاه کاسپین به عنوان محل برگزاری نمایشگاه‌ها مورد تایید است، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه خارج از سایت همه برنامه‌ها را بر هم می‌زند.

این مسئول با بیان اینکه نمایشگاهی که هیچ گونه نظارتی بر آن صورت نگیرد چگونه به مردم اطمینان می‌دهد، ادامه داد: با توجه به وجود محل نمایشگاهی در استان ضرورتی به برگزاری نمایشگاه‌ در محوطه سایر ارگان‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/73006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول