اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور تشریح کرد

نقش تأثیرگذار اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی را مهم و تأثیرگذار توصیف کرد.

نقش تأثیرگذار اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایش اصناف استان البرز بعد از ظهر امروز با حضور بسیجیان اصناف این استان و همچنین تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله خانواده شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته‌ای کشورمان و همچنین شهید حسین فهمیده برگزار شد.

در بخشی از این همایش، محمدابراهیم کریمی طی سخنانی به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت مدیران صنفی کشورمان از دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی طی 35 سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: نسل اول انقلاب به خوبی رشادت‌ها و حمایت‌های اصناف ایران از مبارزات انقلابی ملت به رهبری امام خمینی (ره) را به یاد دارند.

وی با تأکید بر اینکه نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی شاخص و تاثیرگذار بوده است، گفت: پس از انقلاب کشورهای غربی توطئه‌های بسیاری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و فشار بر ملت ایران طراحی و اجرا کردند که خوشبختانه با هدایت‌های ولایت و حضور بسیجی‌وار ملت ایران در برابر توطئه‌ها به ویژه اصناف، دسیسه دشمنان خنثی شده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: ملت ایران طی 35 سال اخیر با حرکت در خط ولایت و دفاع از اصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی، موفقیت‌های بسیار بزرگی کسب کردند که مهمترین آنها در حوزه دفاع از کشور و همچنین دستاوردهای علمی از جمله دانش صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای است.

کریمی با بیان اینکه جوانان بسیجی، مومن و ولایی ایران اسلامی در هر حوزه‌ای که حضور داشتند، موفق بودند، گفت: به عنوان نمونه در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمنان، ملت ایران به ویژه اصناف تلاش بسیاری برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها انجام دادند.

وی تاکید کرد: بهره‌مندی از روحیه بسیجی به ویژه در میان فعالان صنفی کشورمان از جمله مهمترین ویژگی‌های ملت ایران است و با این روحیه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان ایستادگی خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بیان داشت: طی 35 سال اخیر اصناف و بازاریان ایران همواره پشتیبان اسلام، انقلاب و ولایت بوده‌اند و تا به امروز از مسیر ولایت خارج نشده‌اند.

کریمی گفت: حمایت بسیجی‌وار همه اقشار جامعه از جمله اصناف از دستاوردهای جمهوری اسلامی در برابر تحریم‌های اقتصادی مغرضانه کشورهای غربی، موجب شده است که ملت ایران در جهان سربلند و با عزت باشند.

لازم به توضیح است، در این همایش از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین بسیجیان اصناف استان البرز تجلیل شد.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول