اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف تولیدی – خدمات فنی قم خبر داد

برگزاری جشن بزرگ اصناف قم به مناسبت دهه فجر

رئیس اتاق اصناف تولیدی – خدمات فنی قم گفت: جشن بزرگ دهه فجر اصناف قم در روز 17 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد رضائیه میدان سعیدی برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ اصناف قم به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدجواد دهناد پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با تشریح فعالیت‌های اتاق اصناف قم در دهه فجر گفت: دیدار با خانواده شهدا از مهمترین برنامه‌های اتاق اصناف قم است که هر شب برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این دیدارها که با همکاری بسیج اصناف قم صورت می‌گیرد با خانواده شهدای اصناف قم دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا می‌شویم.

رئیس اتاق اصناف تولیدی – خدمات فنی قم به دیدار پرسنل اتاق اصناف قم با علما و مراجع اشاره کرد و گفت: در روز 12 بهمن پرسنل اتاق اصناف قم با آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کردند.

وی به برگزاری جشن بزرگ اصناف قم اشاره کرد و گفت: در روز 17 بهمن جشنی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد رضائیه میدان سعیدی برگزار خواهد شد.

دهناد با بیان اینکه در این مراسم از خانواده شهدا تقدیر خواهد شد، تصریح کرد: برای این جشن از چندین هزار نفر از اصناف قم و همچنین مسئولان استانی که با اصناف در ارتباط هستند، دعوت شده است.

وی با اشاره به اینکه 100 هزار نفر در بخش اصناف در قم فعالیت دارند، بیان کرد: اصناف قم در همه مناسبت‌ها از جمله ایستگاه‌های صلواتی 14 و 15 خرداد، مراسم 19 دی و همچنین دهه فجر حضوری فعال دارد.

رئیس اتاق اصناف تولیدی – خدمات فنی قم با بیان اینکه 7 هزار و 800 اتحادیه صنفی در کشور فعالیت دارند، اذعان کرد: از این تعداد 62 اتحادیه مربوط به استان قم است.

وی افزود: در استان قم 38 اتحادیه تولیدی و خدمات فنی و 34 اتحادیه توزیعی مشغول به فعالیت هستند.

دهناد با اشاره به اصلاح قانون اصناف در شهریور ماه گفت: طبق این قانون اتاق اصناف تولیدی و اتاق اصناف خدمات فنی با هم ادغام شده و اتاق اصناف قم تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون در 96 درصد استان‌های کشور ادغام صورت گرفته است و در استان قم این ادغام در دستور کار قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف تولیدی – خدمات فنی قم عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده انتخابات اتاق اصناف قم همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های اتاق اصناف قم برای شب عید گفت: همه ساله در ارتباط با تنظیم شب عید کمیته‌ای متشکل از نماینده استانداری، شهرداری، شورای شهر و ریاست سازمان صنعت و معدن تشکیل می‌شود که در این مورد برنامه‌ریزی می‌کنند.

دهناد با اشاره به اینکه امسال عرضه مستقیم کالا به بازار در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: به همین منظور نمایشگاه‌های بهاره استان در محل نمایشگاه دائمی، مجتمع امام خمینی(ره) و پردیسان از تاریخ 15 تا 24 اسفند برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: کسانی که وارد نمایشگاه می‌شوند باید پروانه کسب داشته باشند و برای حذف واسطه اولویت برای بخش‌های تولیدی است.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول