اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش اصناف و بازاریان در زنجان

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: همایش اصناف و بازاریان و روسای اتحادیه‌ها به مناسبت دهه فجر در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش اصناف و بازاریان در زنجان

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همایش اصناف، بازاریان و روسای اتحادیه‌ها در محل دهکده سبز و همزمان با 17 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه روزشمار انقلاب همزمان با 12 بهمن ماه سال‌جاری توسط حوزه بسیج اصناف خرم‌دره افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میزان یک تن شیرینی توسط اتاق اصناف شهر زنجان در میان همشهریان پخش شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های سازمان بسیج اصناف در سطح شهرستان‌ها است، تصریح کرد: کارگاه‌ آموزشی سرگروه‌های صالحین نیز به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه مراسم زیارت عاشورا و جشن انقلاب با همکاری بسیج خواهران اصناف همزمان با 14 بهمن ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این برنامه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهر زنجان اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه محفل انس با قرآن کریم، دعای توسل و جشن انقلاب در مسجد سید فتح‌الله زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه توسط بسیج اصناف و همزمان با 14 بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور هیئت‌های قرآنی توسط حوزه بسیج اصناف خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: غبارروبی از مزار شهدا با حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی و بسیج اصناف از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج اصناف محسوب می‌شود که در 17 بهمن ماه صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه همزمان با 17 بهمن ماه سال‌جاری جلسه شورای قشر توسط حوزه بسیج اصناف شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود، ابراز داشت: نشست بصیرتی و سیاسی نیز توسط حوزه بسیج اصناف شهرستان خرم‌دره در 19 بهمن ماه برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه جلسه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر همزمان با 19 بهمن‌ماه در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود، بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا توسط حوزه بسیج اصناف خرم‌دره از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام مبارک دهه فجر به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان بسیجی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان ماهنشان است، یادآور شد: دیدار با خانواده معظم شهدا توسط دفتر بسیج اصناف ایجرود نیز از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور همه بسیجیان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه اظهار داشت: برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی توسط سپاه ناحیه شهرستان خرم‌دره از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول