اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره تبلیغات باشت صورت می‌گیرد

برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار حلال برای بازاریان و اصناف باشت

رئیس تبلیغات اسلامی باشت از برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار حلال برای بازاریان و اصناف این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار حلال برای بازاریان و اصناف باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی ظهر امروز در دیدار با برخی از بازاریان و اصناف این شهرستان اظهار کرد: به منظور بالا بردن سطح آگاهی افراد نسبت به مسائل شرعی در میان جامعه به خصوص بازاریان در مسائل خرید و فروش و مباحث کسب و کار دوره‌های آموزشی با عنوان کسب و کار حلال به همت اداره تبلیغات اسلامی در باشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت با بیان این‌که کسب روزی حلال یکی از مهم‌ترین مسائل و نکاتی است که در زندگی هر فرد مسلمان باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: روزی حلال و تلاش برای آن همان‌گونه که در کتاب آسمانی قرآن بیان شده است می‌تواند موجب سعادت دنیا و آخرت شود.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها طی چند دوره آموزشی برگزار و در آن مسائل و احکام کسب و کار از دیدگاه دین مبین اسلام و از نظر شرعی برای عموم بازاریان بیان می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: جهت برگزاری این دوره آموزشی تعامل و همکاری بازاریان ضروری است و در این راستا از عموم بازاریان جهت شرکت در این دوره‌ها دعوت می‌شود که قدمی در راستای بالا بردن آگاهی افراد نسبت به برخی احکام و بیان تذکرات و یادآوری‌های لازم به قشر عظیم بازاریان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت خاطرنشان کرد: این امر ضمن بیان احکام کسب و روزی حلال برای بازاریان بر افزایش کنترل کیفی بازار نیز کمک می‌کند.

ظهرابی با تأکید بر این‌که تعداد زیادی از قشر بازاریان و اصناف افراد بیسواد و یوم هستند، ابراز کرد: این کلاس‌ها به این دسته از افراد نیز کمک می‌کند تا بر دانسته‌های خود بیفزایند و الگوی صالح زیستن برای جوانان شوند.

وی از مجمع امور صنفی نیز خواست در همین خصوص با اداره تبلیغات تعامل داشته تا نظارت دین بر مسائل زندگی روز به روز افزایش یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروزه شاهد جایگاه والای دین در اجتماع و مسائل روزمره زندگی هستیم که بسیار قابل تحسین است و لازم است که عموم افراد در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی کار در کنار هم اهتمام ورزند.

انتهای پیام/82007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول